Stockholm/Västerås - Norrbotten.
Hejsan!
Ska köpa två sjusovare, men problemet är att sötnosarna finns i Västerås och själv bort jag i Piteå, norrbotten! Så för att bespara mig massa timmar, och för att bespara min mamma med massa bensinpengar undrar jag om det är någon som ska upp till norrbotten eller västerbotten? Självklart får man en slant för det, vore rolig om någon kunde höra av sig snarast möjligast! :D
Feel my mind, read my body, touch my scars.
:o Får man ha såna?!
Fy vad kul, blir helt avundsjuk :)
Ja! Jag blev överlycklig när jag fick höra att det fanns till salu i V-rås! 
Finns i sthlm o skåne med tof :)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Åh, kom igen! Nån!? 
Det är flera veckor in i framtiden, men till jul så ska jag upp till Pålmark (och jag bor i Kista/Stockholm, vet du inte var Pålmark är så kan du inte vara Pitebo
).
Allt beror på Zickan, jag kan vänta hur länge som helst bara jag blir ägare till några sjusovare tillslut! 
#6 Mesta kan nog försöka lösas. Har bara en timme till sthlm.
Hoppas det löser sig! Jag ska ner och upp igen först till våren…
Men, så vi siktar in oss kring jul då, då vitberget kan transportera? :D
Jag kör upp den 19:e (måndag) om det fortfarande är aktuellt.
#10 vilken tid?
#11 Från Kista runt 9.
Men det är inte hugget i sten, det är bara min packning, jag, mina råttor… och en mus.
Ahh antar det är på morgonen :-/. Då blir det segt. Ska lämna en råtta i värtahamnen på kvällen som ska till finland. Har inte råd att åka in till stan två gånger.
Om sjusovarna tar sig hitomkring före så kan dom få vara ett tag hos mig, jag har typ en halv Furet Tower som dom kan bo i (inga andra djur i andra delen, bara inte komplett), och en annan bur som mina pojkar brukar få bo i när jag är bort med dom.
Jag jobbar inne i stan, så jag kan möta upp dig (och även i helgen).
PM:ar mitt telefonnummer till dig.
Sjusovare är mindre än möss. Så de tar sig snabbt ut från en ferret tower och inte direkt jätte hanterbara, tappar svansen om man råkar ta tag i den osv. Så transportburen bör inte öppnas. Jag har inte råd att åka två vändor från västerås till sthlm innan lönen den 22 :-/. Sj har tyvärr ökat priset så det blir ca 300 t/r. + skiten med hundvakt.
Ah, har bara tittat på lite bilder av sjusovare och inte läst något om dom så jag har ingen koll alls.
Det är bara höra av sig ifall det skulle lösa sig.