Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 499 ggr
Fridborg
0

Tesla kommer få somna in

Idag efter ett lugnt allvarligt snack med husse har vi kommit fram till att Tesla snart ska få somna in. Han förstår egentligen att hon måste det, men har varit för rädd för att gå till veterinären, känslorna har varit för starka. Vi ringer imorrn och beställer tid samtidigt som hon får massa gott-gott sista tiden.

Hon blev 1 år och 10 månader.

Kashii
0

*krama om er alla tre* hoppas hon somnar lugnt <3

Fridborg
0

Det jobbiga blir för hennes syster, Seska. Hon blir ensam eftersom Emma blivit tvingad att bli ensamråtta för att hon e för aggressiv. Vi ska göra ett litet försök att para ihop dom så vi inte har två ensamråttor och fungerar det inte så får vi ta det då.

Och tack förresten #1!

Kashii
0

vad jag har förstått så går det att jobba bort aggressivitet om man bara har tålamod. men testa :) annars får ni väl ta till er en bebis :)

Hallonblad
0

): Jag beklagar verkligen. Men det är ju för Teslas skull, så att hon ska få en chans att gå bort med värdighet. Mys ordentligt med pluttisarna nu, och skäm bort er själva ordentligt er sista lilla tid tillsammans.

Hoppas det går bra med kvarvarande flickor. Annars får ni om inte annat en anledning att skaffa en ny bebis. ;)

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig

Fridborg
0

#4 Jo, hon verkar ju inte överdrivet sjuk eller så, men det kan inte alls vara skönt att ha en knöl runt halsen lika stor som ens huvud. Hon kan få gå bort med stil tycker jag!

Nu får hon äta massvis med gott, men föredrar att mysa med sin syster för tillfället.

Husse är väl inte världens populäraste kille här på forumet, så jag misstänker att ingen vill sälja/omplacera till honom (jag bor ju själv nu med killarna), så vi får hoppas att tjejerna börjar gå ihop :/

darkness
0

usch :c men de blir nog skönt för henne och slippa ha den där knölen där :/

kramar <3

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

Magda
0

vad sorgligt för er Rynkar på näsan (men tummen upp för husse som faktiskt insett att det är det bästa för Tesla) Kram

Minhx
0

kramnar till er, ha en fin sista tid och lycka till me de andra

Fridborg
0

På måndag kl 16 blir det. Ett tag, men huvudsaken är att det blir gjort!

Hallonblad
0

Nu har ni i alla fall tid att ta farväl.

Jag tycker det är starkt av er att ta det valet. Som den icke lidande parten är det lätt att själviskt välja att vänta "bara lite till". Kramar till er.

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig