Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 895 ggr
amehristajatack
1

(S) 11 Veckor gamla.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gör ett nytt försök med mina pluttisar.

• födelsedatum: 2011-09-17
  • färg, teckning o hårlag: black european berkshire och black husky roan
  • kön: 4 hanar och 3 honor
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 20-18
  • faderns namn, födelsedatum, vikt: Limos, 506g
  • moderns namn, födelsedatum, vikt Naiomie, 345g
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: En kull som egentligen inte skulle ha kommit. Men jag är glad att den blev till för enligt mig är de underbara.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: -
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 100kr inte reg i srs
  • ort där råttan/råttorna finns: Kristinehamn
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) Carpados@hotmail.com
  • Om annonsen ska vara låst eller ej: Inte

Föräldrarna kommer från djuraffär men har aldrig varit sjuka eller visat tecken på aggression. Limos är en riktig hängpåse och Naiomie är en lugn och försiktig busråtta.

Alla ungarna är riktiga busfrön. De leker med allt, händer som gosedjur. Matvrak är de också. Kontaktsökande och undersöker allt.

Roanisarna har, tycker jag, fått en väldigt cool färg. De ser ut som striped fast med ljusgrå på sidorna. Tydlig teckning.

Fler bilder kan läggas till om det önskas. :)

Mvh

[minou]
1

och jag har två av syskonen här hemma! Jättemysiga,pigga och busiga råttor! Hoppas du hittar hem till resten av kullen :-)

[MellMell]
1

Jag har också 2 st syskon här hemma. Världens mysigaste grabbar! Nyfikna och busiga, leker med ALLT som rör sig :)

amehristajatack
0

Ååh, vad roligt att höra! :')

Nymphadora
0

Finns det pojkar kvar? Vi förlorade just en älskling och har en fin, lugn och gammal kille som nu är själv och är väldigt ledsen så vi funderar på att skaffa en eller två kamrater åt honom. Vi bor i Stockholm.

amehristajatack
0

#4 Usch då, vad tåkigt. :(
Det finns pojkar kvar. Förmodligen, är den en som ska ha två av dom så då finns det två pojkar kvar. :)