[halvt OT] På jobbet..
Jag jobbar för närvarande på ett ställe med massor av rovfåglar (praktik), och igår ringde en människa och sa att han hade ett par hundra råttor som behövde "försvinna". Tydligen så är det en gammal zooägare som gått bort och då har sonen stått där med hundratals råttor som han inte visste vad han skulle göra av med.
Så idag fick vi leveransen (mat till fåglarna då)…. Ganska obehagligt när man såg alla råttor (redan döda och frysta såklart). När jag sorterade dem så såg jag att det fanns råttor i alla åldrar, både honor och hanar. De flesta var skitiga om fötterna (avföring I guess..) så jag tror inte att de levde något bra liv innan. Så det fick jag trösta mig med i alla fall, att de inte behövde lida mer 
Slutar jobba nu där på fredag. Då får jag åka hem till mina pälsklingar hemma. Inte sett dem på 5 veckor, saknar dem verkligen !
// Fawo (;
Fy f*n va hemskt :c
// Stephanie och hårbollarna 

OT, men har inte du praktik på Järvzoo?
Var det någon i närheten med så många råttor?
Qui dormit, non peccat
#2 Ja det är där jag praktiserar :) Ingen aning var de bodde. Jag pratade aldrig med någon mer än min handledare.
Kan ha varit någon sorts grossist, eller kanske någon som födde upp reptilmat. Ingen aning alls.
// Fawo (;
Usch vad hemsk :( alla djur förtjänar ett bra liv från födsel till bortgång!
Mvh. Sanne & Djuren