svart hona sökes
Jag vill ha en svart hona. En riktigt bra färgad svart helst utan vitt men kan acceptera nån mini fläck. Det viktigaste är att hon är korpsvart.
Hon ska även ha bra temperament.
Jag kan åka långt för rätt råtta och pris har ingen betydelse.
Här får hon ett bra hem med kompisar. Jag har haft råttor till och från i 20 års tid, så jag är ingen nybörjare.
Vet du med dig att du planerar en kull, eller har en råtta till mig. Hör av dig.
Jag har ev en äldre (3-4 mån) gammal tjej som kan flytta, otecknad silver svart med snygg typ (stora ögon, feminin kropp) och bra temprament. Inte allra svartaste svart dock. Har också en 5 dagar gammal kull där det kan kanske dyka upp något bra. PMa om det låter intressant.
sorry endast en bra färgad svart är jag ute efter.
Fråga Ladugårdens då, där finns svarta bebisar till salu nu. Hur svarta vet jag dock inte.
Det är svårt, om inte omöjligt, att hitta bra svarta råttor här i Sverige. Dom flesta (om inte alla?) är silvrerade och många rostar. Köper man en bebis är det dessutom helt omöjligt att vet om och hur mycket den kommer rosta när den växer upp. Sorry to say, men jag tror att du är ute på ett omöjligt uppdrag. Och i ärlighetens namn kan jag inte riktigt förstå hur det kan spela så mycket roll vilken färg råttan har. En trevlig råtta är så mycket roligare än en vacker råtta. 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#4 Varför kan man inte ha både en trevlig råtta och en man tycker är riktigt fin.
Hittar jag inte det jag vill ha i Sverige får jag leta utomlands. Jag vill ha en riktigt fin svart råtta och nångång hittar jag henne.
Jag har haft många råttor som varit supertrevliga, även de vi har idag är hur mysiga som helst. Där har vi inte gått efter färg utan bara skaffat nån som vi tyckte var trevlig. Men nu känner jag att jag vill ha en som är både snygg och trevlig.