Hmm och åhnej
Skulle få en hamsterbur (som jag bara tänkte använda till utställning) av min kompis men han har slängt den.
Min transportbur jag har är inte stor alls, men den funkar till en liten bebis om han ska sitta där ett tag. Men jag skulle ju vilja ta med sällskap åt honom samt att sällskapets uppfödare ska få hälsa (och får man ta med råttor som inte är anmälda?)
Hur är det på utställningar? Måste de sitta i buren/transportburen eller kan man ha dom innanför kläderna medans man väntar? Har inte tid, möjligthet eller råd att fixa tills imorrn, om ingen här som ska till Kallhäll kan tillfälligt låna ut en till mig?
Ja dem får vara på en och klättra. Så var det allafall sist jag var på Uts :)

Jag kan ordna så du får låna en tom under dagen.
#2 Jättetack! det följer bara med en av dina killar, Moyescii.
Förutom mat och vatten, vad ska man ta med sig mer?
Råttor får sitta på axeln under utställningen. Men man kan ju tänka på att de kan bli lite trötta om de inte får krypa undan och vila lite emellanåt. En utställningsdag blir en lång dag för en liten råtta. ;)
Om wintermynta inte redan erbjudit sig hade vi kunnat ta med en extra bur åt dig, så någon brist på burar verkar det ju knappast vara. ;) Syns i morgon! :) Ska bli kul att få se vår lille Merrys bror. Du kommer ju får träffa Merry också. Lite familjeträff nästan. :D
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt!