Säljes! Blått oknytt
Emtusa från Allamej har fått en kull den 27e oktober 2011 tillsammans med Ionian Cute Lil Sucker.
7 honor och 4 hanar i kullen, alla s/bl, släta toppörade, ev någon irish men förmodligen inte. 11 vid födseln, 11 nu. Jag kommer behålla minst en och 2 hanar är bokade.
Ionian Cute Lil Sucker, s/bl, återkommer om exakt födelsedatum och vikt.
Emtusa, s/bl bd, född 25/01-11, 340 g
Jag ville ta tillvara alla Emtusas fina egenskaper, hon är min myshona, väldigt mjuk och lugn. Ville också jobba på en bättre blå färg. Fått bra omdömen på utställningar, men hennes främsta kvalité är definitivt på insidan.
Ionian Cute Lil Sucker är en engelsk import med enbart blått, svart och agouti i många led bakåt. Inlånad från Ladugårdens uppfödning.
De kostar 300 kr, reg i SRS och finns i Umeå men transport, speciellt längs kusten ner till Sthlm är oftast lätt att ordna.
073-0571701 eller pm här, jag heter Josefina.
Olåst tråd, tack.
Fläsk mys <3
Awww…. gud vilka små tjockisar :)
#0 "Emtusa, s/bl bd, född 25/01-11, 340 g"du menar s/bl db va? alltså dumbobärare eller är jag helt vilse nu igen? :p
ååh "fläskproppen" till vänster i #2 ser ju ut som en liten sharpei! Så grymt söt! Tur för små knattarna att de är uppe i norr då ;P

#5 men gölle :3
#7 du har helt rätt, jag ska ändra!

Sötnosar.

Åh vad fina!!!Blir lite sugen…
Pluttisar! x) (Ska inte ha fler råttor. SKA inte ha fler råttor. Ska INTE ha fler råttor. (Ibland är det svårt att övertala sig själv till lite vanligt folkvett.))
Snöis och Demonica hälsar! :) Och det gör prinsessorna med. ;)
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
är väldigt sugen på att skapa en lite större flock (mina två första kommer imorgon)
Dom är bara lite över året MEN om det hemska skulle hända att någon av dom skulle behöva komma till råtthimlen så vill jag vara säker på att den andra inte dör av sorg och ensamhet. Så är enormt intresserad av bebisar :) (hanar då)
//Ellie
http://crapsurraren.blogg.se/
*håller med Hallonblad* >.> XD
SÅ sööta! :3
Ååh, jag dog lite inombords. Fy så söta de är!
Himla gulliga! Synd att man bor alldeles för långt bort :(
/ Emma
Åhh! Så typiskt, så fort de finns en uppfödare hyfsat nära luleå så ska jag ha fullproppat med råttor :( … :) men är så nöjd med de jag har i dagsläget så ingen sorg direkt, dock endast min vanliga "otur" haha =)
Mvh. Sanne & Djuren
Tack så mycket allihopa! Är det nån som är intresserad av ungar så kontakta mig som sagt via pm eller telefon :)
Fotat lite idag… Ska ta om imorgon, blev rätt skruttigt och gimp vägrar funka, men iaf. Tempramentsmässigt allt ifrån små tjockisar som bara vill sova till nyfikna utforskare, och de är ungefär lika olika i nyans också. Svårt att fånga på bild dock. Hon överst är en ljusare och mycket kavat fröken, Vittra, och nedanför en mörkare och lugnare själ, Norna.
Gud vad söta! x3 Bilder på Vittra och Norna är übergullig. <3
Du är elak som visar alla dessa söta råttungar :S
Mvh. Sanne & Djuren
uff, om inte pojkvännen gått och blivit allergisk skulle jag nog tom vara intresserad. men det känns dumt då jag måste se om vi kan lösa denna situation först.
Alltså.. Jag får gullighetsöverslag av dehär bilderna! Så himla söta!! Längtar efter fler foton på "mina" pojkar!;-D
Inte för att göra er avundsjuka (Host host)…men två av de små bedårande korvarna kommer flytta til MEJ! :-D INTE ALLS för att göra någon avundsjuk då, somsagt. (Förlåt! Kunde bara inte låta bli)
Vi här hemma är sjukt sugen på en eller två bebisar :D Hoppas det finns någon pojke kvar ^^
//Jacqueline Thawelin
#27 jag kommer och kidnappar dom sen haha.
GUD VAD SÖTA!! :D
men ååååååååååå och i ume
Ååh… <3
Det finns honor kvar och leverans till Stockholm på lördag :)
Åh, vad fina bilder! Kul att du är du är nöjd.
Gullepluttar! x3 Verkligen vackra små underbarlingar.