En hona till omplacering
Det är med ett tråkigt beslut som jag lägger ut denna "intresse omplacerings annonsen" på min kära råtta Tindra. Men jag känner att detta är bäst för både henne och mig. Tindra kommer från min egna kull, så hon har inte haft något annat hem än hos mig. Så vet inte exakt om jag ska kalla detta för en säljannons eller omplacering. De är väl både och av något slag.
Namn: Tindra
Födelsedatum: 17/8-11
Färg, teckning, hårlag: Ag, eubk, slät
Kön: Hona
Kullstorlek vid födsel och avvänjning: 12/12
**
Faderns namn, födelsedatum, vikt:** Shino, 7/2-09, 505g
Moderns namn, födelsedatum, vikt: Freja, 7/11-10, 300g
**
Omplacering av anledningen:** Omplacerar Tindra på grund av att jag känner att jag tagit på mig för mycket, kan inte ge den tiden alla råttorna behöver. De är guldvärda för mig och där med förtjänar de det bästa, men eftersom jag personligen känner dåligt samvete på grund av att jag inte kan ge dem det så omplaceras två råttor från min egna kull (ena är redan omplacerad).
**
Tindras personlighet:** Tindra är otroligt framåt, hon funkar utmärkt i den flocken hon är i just nu där det är 2 råttor från hennes egna kull + 2st äldre på 9månader. De gick lätt att introducera råttungarna med de äldre råttorna. Tindra har mycket energi i sig och kräver där med en ägare som är aktiv och låter henne få komma ut ofta.. gärna ett stort utrymme att vara på.
**
Pris:** 250:-
Reggade i SRS eller annan klubb: Nej
Ort där råttan finns: Norrbotten / Luleå
Hotmail: Zizzah@hotmail.com
Tel: 070 63 93 734
Går bra att skicka meddelande här på råttor i fokus också.
Annonsen behöver inte vara låst**
Mvh Sanne & Råttorna**
Bild på Tindra bifogas nedanför (Min dator började tjorva)
Mvh. Sanne & Djuren
Hon är väldigt, väldigt söt. Hade absolut ställt mig i kö om det inte vore så helskotta långt till Luleå. Men du kommer säkert inte ha några problem att hitta henne ett nytt hem. 
#2 Tack så mycket :) hon är lika snäll och trevlig som hon är söt =)
Mvh. Sanne & Djuren
Puttar upp Tindra, PMa mig gärna vid intresse!
Mvh. Sanne & Djuren
gud vad fin hon är, hade tagit henne direkt om hon inte var så långt bort :(
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Tråden kan låsas, efter förändrade förhållanden så kan jag ha henne kvar känner jag :) Lycklig!
Mvh. Sanne & Djuren