Vem ska till 4dec utställningen?
Nyfiken på vem som ska till Lucia utställningen den 4de i kallhäll :-)
Om någon kanske åker via västerås på morgonen som jag kan få haka på ;-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
jag kommer inte iaf…. har inte råd att åka… =(
Vill ju, sista anmälningsdagen är ju idag, skickade medlemsavgiften till SRS i lördags, så jag är skeptisk att den hinner ha kommit in, plus att jag inte har något ägarbevis eller något för de jag tänker ställa ut. Men är min lillskit från dig, Zickan, tillräckligt gammal för att ställas ut då?
Ja lill skiten är tillräckligt gammal att ställa. Jag kan skicka över hans uppgifter. Fick alla regg papper av johanna i handen på utställningen i lördags :-)
Jag kommer ställa upp med 2 systrar, 1 bror och mamman till standard och pet samt avelsgrupp.
Ja du kan anmäla fast du gick med till srs i lördags. Måste bara posta så det blir stämplat i dag. Men jag kan posta anmälningen åt dig bara du betalar in. Ska själv skriva mina nu och posta innan 16
#3 Åh jättegärna! Skicka över papprerna, säg bara hur mycket jag ska betala så skickat jag pengarna med en gång, tror jag har dina kontouppgifter här nånstans…
Kan jag ta honom i standard och pet då?
Jadå det kan du :-). Vill du ha nån mer på utställningen eller bara honom?
Standard var färg va? Tänkte annars försöka ställa en av de svarta och huskyn.
yes standard färg… pet hanterlighet, renlighet
Jag och Jamie kommer virvlande med 18 råttor i varje fall. Satt och skrev ihop alla anmälningarna och la på posten igår. ;) Vore ju kul om det var många som dök upp. Ska gå agility med mina töser för första gången också, så det blir ju spännande. :)
Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.
Min hemsida - ta gärna en titt! 
Jag kommer iaf. Ska bara försöka hitta nån bra lösning till en av hundarna. Vet inte om jag kan ta med bur om jag inte hittar bil och binda thea i ett bord så kan man räkna med att bordet går iväg :-P
Ska se om inte jag hinner ut till chefen eller uppfödaren och lämna av både. Det vore skönast.
Om ngn har vägarna förbi Växjö så får dem gärna plocka upp mig :D

Jo, jag planerar att åka. Och jag hoppas att de som tar med hund denna gång håller dom kopplade alt. i bur, till skillnad från på Ag grand prix.
#11 kan inte mer än hålla med.

Kommer till utställningen då jag ändå är i stockholm den helgen. Har inte bestämt än om jag ska/vågar ställa då även G.A utställningen hade en del sjuka råttor som borde ha stannat hemma.
Förstår verkligen inte hur svårt det kan vara men men.

Fick precis ett samtal av Potku som är anmälningsansvarig. Hon bad mig sprida informationen att trots att sista anm.datum var igår så tar hon ännu emot anmälningar via epost(endast!): potku9@hotmail.com
PET-domare blir Johanna Ivarsson, om inget oväntat händer.
# bra information.. Kanske starta en egen tråd om det?. tror inte alla kollar denna tråd.

Gör gärna det om du orkar, jag är inte hemma just nu så ja kan inte.
#11 Medhåll, i alla fall inga vovvar som skäller och morrar i lokalen.

Mkt skönt att det gick att amänla sig igår via e-post. Gav upp då jag glömt bort anmälningsdatumet och kom på det i måndags. Men nu kunde vi anmäla oss ändå! Åker med två råttor bara, blir i standard, pet och så ska vi prova på Agility för första gången.
VI åker från Uppsala och har mer plats i bilen om nån vill dela lite.
"Din verklighet är inte Min verklighet"

#19, Paula va evt intresserad av att hälsa på, kolla med henne! :)
haha… dock tillbaka till frågan ;-).. Någon som åker via västerås som har plats i bilen för mig. Så säg till :-)

Jag kommer! Konstigt annars.. men jag ställer också. :)
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..