Råttor iFokus

Råttor

Etikett: minneslunden
Läst 671 ggr
darkness
3

Saknaden är stor

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Saknaden är stor, gått så många år nu sen du togs bort <3 min fina Lee. Alla råttor jag haft var något speciellt men du var den mest speciella pojke jag hade, du och "din bror" Totte.

Jag minns när jag hade badat dig, (vilket du hata  Oskyldig) så skulle jag vira in dig i handduken och efter jag torkat dig så upptäckte jag att en klo gått bort, eftersom min hand var dränkt i blod. Jag fick panik och börja gråta och du bara satt där lugn när blodet forsa ur tån.

Trösta stackars förtvivlande matte <3 pussa min mun och skulle ligga och trycka bak ve nacken på mig. Sötnos<

Dettta är Lee invirad med plåster och tejp på tassen. Han var duktig och inte försökte ta bort de, men var ju tvungen att lukta lite iaf Oskyldig

// Stephanie och hårbollarna Oskyldig

darkness
1

Och här har vi bröderna bus. Mammas pojkar Stor saknad Totte och Lee

darkness
0

Totte min andra fina speciella kille :) när jag fick honom så rymdes han bara i handen och hans svans såg ut som en daggmask ^^
Stackarn fanns i en djuraffär inne i de rummet där råttor och möss finns som ska bli råttmat så min mamma o syster gick in dit och hämta honom. Han var ensam liten medans de andra råttorna var stora jättar :/

Och Lee tog emot honom med öppna tassar :*

darkness
1

Totte

darkness
0

Surgubben Lee <3  på äldre dar blev han grinig och vifta på svansen när han låg i soffan men var ändå mysig som han alltid varit när han var glad

darkness
1

Gosigt ute i gräset på sommarn

Mitchika
0

Åh gud, så fina killar…! Vet precis hur det känns. Totte ser precis ut som min första råtta, Pablo, som gick bort här nu i höstas… och Lee ser ut som Vivi som gick bort samma dag som Pablo…

Varför lever råttisar inte för evigt för? Gråter

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

darkness
0

Ja de är dom :3 Usch va hemskt :c de borde leva jätte mycket längre x'