Råttor iFokus

Råttor

Etikettminneslunden
Läst 790 ggr
Ninja
2

Vila i frid, Barrow

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sov gott, min vän.

2008/11/30 - 2011/11/28

hus-musen
0

BeklagarRynkar på näsan

Qui dormit, non peccat

Cis-j
0

Beklagar :( Men är det verkligen samma råtta på sista bilden? tänker att han har mörka tassar på sista men inte på de andra tre? :P Fin var han i alla fall.

Ninja
0

#2 Jag veeet, råkade ta en bild på hans far i stället.. de var så lika, märkte inte det först Rynkar på näsan

mikeiko
0

Beklagar :(

Ninja
0

Efter nattjobb, komma hem till en råtta med lungödem och skynda till veterinären är man inte riktigt människa. Men rätt ska vara rätt, här är en bild på Barrow i vuxen ålder.
Har varit lyckligt lottad, han och hans syskon föddes hos mig för tre år sedan på onsdag och de har skänkt mig mycket glädje genom åren. Barrows syster Kenai är den enda kvar ur den kullen nu, och henne märker man inte alls av åldern på.

Ninja
0

Och slutligen som gammal gubbe. Älskade lilla vän.

Cis-j
0

Vad fin han var! Påminner lite om min gammeltant som gick bort här hemma för ett par veckor sedan. Åldern tog ut sin rätt på henne med, och blev också lite tunnhårig som din gammelgubbe :) Vad roligt att systern fortfarande är pigg. De har ju verkligen en fin ålder. Var glad över att ni fick hålla ihop så länge, och trösta dig med alla minnen. Styrkekram