Fröken, min råtta åt min läxa
Någon mer än jag som varit med om att ens råttor har brytit sig ut ur buren mitt i natten och tuggat sönder ens läxor?
De har jag, min mamma fick skriva en lapp till läraren som brast ut i skratt x)
// Stephanie och hårbollarna 
Nä inte mig, men däremot en klasskompis när jag vart tio år hade en valp som bet sönder en mattebok. När han berättade det till läraren skrattade alla ungar men läraren flinade bara och typ "ah.. MEN JAG VILL ATT DIN MAMMA RINGER MIG OCH SÄGER DET" Skitsur gubbe. Killen hade ju till och med boken med sig och det syntes att något djur hade torterat den xD
haha men guud xD
fast det e väl klart att lärare inte tror på't eftersom många brukade säga de när de inte gjort läxan ;D
Nej, men jag har varit med om att våra första råttor rymde mitt i natten och förstörde en hel soffa! Den var tydligen väldigt rolig att bita sönder, på morgonen låg det soffdelar och bomull över hela rummet!
Ah, ibland blir man galen på dom. Särskilt mitt i natten när man är som tröttast och inte orkar med att göra något åt saken. Men visst älskar man dom för deras roliga dumheter ändå! :)

*fniss* Soffa, säng, böcker, laddningssladd till datorn, andra diverse sladdar, etc. :) Jodå. <3
Nej, men min hund körde en roligare variant på att äta upp läxan. Han slet ut min mattebok ur väskan och slängde den i ån. Det var ingen som trodde på mig… 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#5 AHAHAHHAHAHAH åhh classic animals being dicks moment!! xDDDD
Haha skämtar du eller? Det var det roligaste jag hört på länge! ^^ Slängde den i ån, det var en smart liten rackare!

#5 *fniss* Det var faktiskt enormt ironiskt! Jag menar, om de tuggar sönder den (vilket de oftast gör) så SYNS det ju vad som hänt boken. Men att den "råkar" hamna i ån är det nog ingen som skulle tro på, nej. :) Då vet man själv att man är rökt hur mycket man än försöker förklara.
haha naaw ^^ söta hårbollar!! Djur är allt knepiga och roliga ibland :D
Det är det som är så roligt med dom! :) Alla skitjobbiga misstag dom gör som man själv måste fixa, som man sedan i efterhand minns som en av de underbaraste stunderna. Det är det som är så roligt med djur, alla fina minnen <3