Akut - två råttor söker nytt hem!
födelsedatum: Oktober 2009
färg, teckning o hårlag: Svart med vita tassar och mage och den andra är vit med grå teckning över ryggen.
kön: Hanar
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) Vet ej
faderns namn, födelsedatum, vikt: Okänt
moderns namn, födelsedatum, vikt: Okänt
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Har haft mina råttor i två år nu men har fått en lägenhet i stan där jag inte får lov att ha dem, och jag känner att de har alldeles för mycket livsglädje kvar för att inte ge dem en chans att hitta ett nytt och varmt hem under sin sista tid. Så hoppas verkligen att det finns någon som brinner för lite äldre råttor, för de förtjänar verkligen att få leva fullt ut!
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
Depp, den svarta är den lugnaste råttan på jorden. Han är otroligt gosig och lugn, samtidigt som han tycker väldigt mycket om att springa omkring lös i rummet och busa. Han är otroligt snäll och pigg.Cohen, den vita är ett riktigt matvrak. Han älskar allt som har med mat och göra och ligger gärna och drar sig i olika hörnor, helst inne i skåpen. Han är väldigt rädd av sig men han är inte aggressiv utan behöver bara en lugn och kärleksfull matte/husse så kommer han bli världens goaste råtta.
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
Bortskänkes då jag bara vill att de ska få ett gott hem.ort där råttan/råttorna finns
Ängelholm, Skåne.telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus)
076-7902140
Flinta19@hotmail.comOm annonsen ska vara låst eller ej
Ej låst.

Knuffar*
synd att du finns i skåne annars hade jag mer än gärna tagit hand om dom!
//Ellie
http://crapsurraren.blogg.se/
Kan kanske ta dem, om de inte flyttat än ? 
Mvh,
/Linn R, Tassel's kanin- och gerbiluppfödning.
önskar jag kunde ta dom, men får nog inte för min kille å rumskompis… vi har precis tagit hem 3 bebisar så dom tycker de räcker.
men jag ska fråga dom iaf