Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 814 ggr
[becczi]
0

(K) Råttpojke

Söker en liten råttpojke leveransklar någon gång inom en ganska snar framtid. Men jag har ingen brådska, utan väntar gärna in den perfekta matchen!

Pojken jag söker får gärna visa tecken på att kunna utvecklas till en busig, trygg och allmänt självsäker individ. Rödögt undanbedes med tanke på att den siames jag har har haft oturen att födas med en mycket dålig syn </3

zickan
0

Enklare om du skriver var du finns och var du ev kan ta dig för en råtta :-)
Tror det är rätt många som har kull just nu. Jag har en leverans klar om ca 4 veckor. För mig det fanns någon med kull runt örebro. Gävle/uppsala hållet kan det finnas. Ladugårdens i hallstavik kanske har. Potku/brisbys kanske har. Deras info ligger på rattsallskapet.se
Bor du i eller nära sthlm. Så kan du ju kika in i morgon lördag till folketshus i kallhäll. Råttutställning, vilket brukar finnas nån råtta till salu på plats :-) Kan ringa johanna ivarsson som är utställnings ansvarig och kolla om någon anmält sig sälja ungar på plats. Info på srs hemsidan.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ella
0

jag har en gravid råtta som kommer troligtvis föda den 29 november.

Både mamman och pappan är fina Dumbo råttor :)

du kan läsa mer på min hemsida ^^

http://spaderratz.weebly.com

Ella
0

#1 vad heter hemsidan?

Lamina
0

#3 rattsallskapet.se, det står ju i #1. Oskyldig

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Ella
0

#4 oj såg inte det :P

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
[becczi]
0

#1 haha, ibland så kan man börja undra var min IQ har tagit vägen. Tack så mycket :)

[becczi]
0

Bor i Göteborg och kan tänka mig att åka dit jag lätt kan minimera antalet byten eftersom att jag måste ta mig fram kommunalt.

Har släkt i närheten av Örebro, så det kan vara ett alternativ beroende på när de är klara för leverans :) vill ha en så ung råtta som möjligt. För är det inte ofta lättare med flocken då?