Rejäl råttbur
Säljer min fina stora råttbur som jag inte längre har användning för. Har bott två som herrar i den som inte längre finns med oss. De bodde bara ett halv år i den innan de gick bort. Men lille Fritz hann på den tiden tugga lite på plastbotten men buren funkar alldeles utmärkt trots det.
Allt på bilden utom hängmattor finns till buren. Alltså två våningsplan i metall med stegar och ett plastvåningsplan. Man bygger själv ihop hur man vill att inredningen ska sitta.
Utdragbar botten i plast, lätt att rengöra. Alla våningsplan går också lätt att plocka ur för rengöring.
Två stora ingångar, som det också finns små dörrar i för enkel rengöring och hantering av råttorna.
Säljes för avhämtning, skickar inte med bussgods eller liknande. Kan ta in den till centrala Karlskrona om det skulle underlätta. Utan prutning kan transport till Kalmar ordnas då jag är där lite då och då. Men kan inte lova att man får den omgående.
Skriv gärna ut måtten
Mått?
vad vill du ha för den?
Jag är intresserad!
Oj fick jag inte med priset. Kopierade blocket texten tidigt på morgonen. 1300. Återkommer med mått ikväll. Den finns i Karlskrona
Förlåt ni som är intresserade. Mått kommer i helgen. Heltidsarbetande små barnsförälder, har inte haft tid att mäta buren. Ska ordna det imorgon lördag.