Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 534 ggr
Fridborg
6

Way to go mamma!

För första gången sen jag precis fått mina gosehanar kom mamma på besök igår för att kolla in dom. Hon blev så kär att hon nu vill skaffa egna råttor ringde hon och berättade idag :D

hus-musen
0

Haha låter som min mammaSkrattande

Qui dormit, non peccat

mikeiko
0

Åh vad mysigt :D Önskar min mamma kunde vara så positivt inställd till mina xD

Zizza
0

Haha min mamma har alltid gullat med speciellt en av mina råttor, den äldre på snart 3år :) Haha hon råkas till och med kalla honom för "hunden" när hon menar råttan, eftersom hon tycker att han är social och go som en liten voffsing :) och de är ju iofs sant, han är hur go som helst :) så inte så konstigt att typ vem som helst kan falla för honom. <3

Hon brukar alltid dessutom skämma bort endast honom när jag är borta över helgen.. Säger dock att hon får försöka ty sig till mina andra 6st råttor också ;P jag menar, de skadar ju inte direkt!

Mvh. Sanne & Djuren

Banankaka320
1

Det enda jag lyckats med mamma är att hon har sagt att hon tycker dem är fina xD

Mitchika
1

Mina föräldrar avskyr mina råttor. Säger usch till dom och vägrar säga att dom varken är fina, vackra eller söta… Pappa hade visserligen Dryad på axeln en gång, men då skällde han åt honom och morrade. (Ja, sån är min pappa.) Dryad hade skön inställning till det hela, för han dissade honom totalt och körde sen in nosen i örat på honom. XD

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

Afrejd
0

Min mamma va den som skaffade mina första råttor åt mig. Hon har alltid tyckt om råttor.

Det enda som hindrar henne att skaffa egna är för att hon avskyr "Burdjur" hon får så himla dåligt samvete av att se djur i bur.

När hon följt med mig några gånger till vet när jag vart tvungen att avliva mina älsklingar börjar mamma alltid gråta. :(

Hon tycker iaf bra om råttor (dock inte lukten).

Pappa har inget heller emot råttor och kan gosa med dom  utan problem.

Banankaka320
0

Glömde skriva, Pappa gosar gärna med dem när han är lite påverkad XD Han tycker dubbelrexarna är jättehäftiga och säger att dem ser ut som någon råtta från austrailen xD