Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1355 ggr
Ella
0

Söker Duna Bur!

som det står här uppe så söker jag en duna bur! skulle behöva en väldigt snart och kan betala en viss summa pengar ^^

det är så att min råtta är gravid och om en vecka måste jag dela upp henne och hennes syster i två burar och eftersom att duna burar är så bra för ungar att föddas i så vill jag väldigt gära ha en sån, jag finns i stockholm och det skulle vara bra om buren också finns i närheten av stockholm gärna så nära södertälje som möljigt x)

om ni har en som ni inte andvänder och vill bli av med så ta kontakt med mig, lägg upp hur stor den är i Bredd, Djup och Höjd :)

och gärna en bild också :P

Afrejd
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag har en liten duna bur i västerås. :) måtten är: Längden: 44 cm, Bredden: 28 cm och djupet är 27 cm =)

Använd endast ett par enstaka gånger.

Dock tappad i golvet en gång så är en spricka men inget som påverkar. .Kan få med lite tillbehör också om så önskas.

Här är en bild (inte använd på länge, lite dammig och gamla saker i) får duga ändå haha.

Ella
0

Haha vad hade du för slags djur i den eller hade du ungar i så fall vad för sort? :)

och vad vill du ha för pris?

Afrejd
0

Jag hade min hamster där i ungefär en vecka sedan köpte jag ny bur till honom. Med alla tillbehör ungeför 250, utan 200..

Här är tillbehören som medkommer.

Ett sandbad, ett springhjul, en matskål, en vattenflaska, ett plasthus och några krukor man kan ha som hus.

Är ju dock till hamstrar..

Lägger uppp lite bilder.

Afrejd
0

Buren med standard innehålll

zickan
2

Hon hade guldhamster i den under kort tid som den också egentligen är liten för har jag för mig.. Inte för att vara elak mot Afrejd. Men buren är inte lagliga mått för råttor. Minimått på råttbur är L60*H30*D30cm.

Samt en fråga. Varför inte skaffa en bur innan man parar en råtta om det nu inte är en tjuvparning på en råtta du nyligen köpt.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Ella
0

Ja man måste ha som du säger och en hamster är mycket mindre än vad råttor är så..

Jag har letat läne efter en bur men har inte hittat en och nu testar jag här för att se om någon har annars så har jag två knep men vill helst köpa en :)