Katoz N-kull
Halloj!
Är lite nyfiken på resten av Katoz N-kull! =)
I Augusti kom Katoz Ninja och Katoz Nunne hem till mig.
Idag har jag dock bara Nunne hemma, efter en tragisk incident för en månad sen. Ninja fick akuta andningsbesvär som slutade med att han försvann i min famn.. :(
Nu hoppas jag att ni andra haft mer tur med era rådisar! =)
Slänger med en bild på både Nunne och Ninja. Bilden är från hemfärden från stockholm =) <3
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
Jag har Sobril här hemma, Nea.
Sobril råkade också ut för en andningsincident förra veckan, verkar som att hon satte något i halsen, men det ordnade sig lyckligtvis.
Sobril var med som sin första bebisintroduktion förra veckan, och hon visste nog inte riktigt vad hon skulle göra med bebisen :P
Bebis sprang efter Sobril, som hela tiden försökte fly undan. Till slut konfronterade Sobril problemet och det gick jättebra.
Sobril är väldigt nyfiken, men kan vara lite feg av sig, särskilt utanför buren. Detta har dock blivit bättre senaste månaderna.
Det är en helt otrolig fart på den här tjejen, och hon tar sällan ett Nej. Vill hon ner på golvet, så ska hon ner på golvet.
Trots att hon har så mycket spring i benen, så har hon mer och mer börjat uppskatta att ligga i knäet och bli kliad. Jag har fått några sådana mystillfällen, och min pojkvän fick en ordentlig gos-session för en tid sedan.
Sobril vägde 320gr vid senaste vägningen. Hon verkar utvecklas till en riktigt päronformad dam ^^
Hoppsan, nu blev det lite pinsamt här. Sobrils kullnamn var inte Nea, utan Lea xD
Jag och namn alltså…