Ung råtthona säljes
födelsedatum, 1 September
färg, teckning o hårlag, Aguoti Husky Roan Rex db
kön, Hona
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 10/10
faderns namn, födelsedatum, vikt, Nisse, 4 Januari 2011
moderns namn, födelsedatum, vikt, Bettan, 3 Juli 2011
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning, tjuvkull
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc - Hon är bra och social i flocken, livlig men en rätt försiktig dam men om man inte stressar henne så vågar hon sig på de mesta också, gärna efter att nån annan testat först. Hon är en så länge inte jättesocial mot mig men kommer till mig lite då o då för o kolla läget. Inte en direkt myspropp utan allt annat är roligare. Tränar henne att tycka de är okej att bli upplyft men de är hon inte så pigg på alls. Hon är väldigt mycket att saker ska göras på hennes villkor.
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb, de är ej reggade och jag kommer bara ta betalt för eventuell transport
ort där råttan/råttorna finns, Stockholm
telnr, epost och alternativa kontaktsätt, PMa mig eller DieselB som lilla Vashj finns hos för närvarande. 0706753535 samt camilla.benzein@hotmail.com
Om annonsen ska vara låst eller ej, inte låst.
På bilden är Vashj som liten liten tös, DieselB får gärna lägga in bilder om hon har ;P
Åh, vilken sötnos. Hade definitivt kunnat ta henne om jag inte bott så långt upp i vårt avlånga land, vilket tyvärr försvårar en del :/

Här är en nytagen bild på henne från idag, hon bor alltså hos mig=)

Det är hon till höger=)
#3 OT sorry- men var har du köpt sputniken?
4# på ratwarehouse=) jätterosa!

Är det sjukt att man kan sitta och gråta över en råtta man aldrig har träffat? Hon skulle ju vara min 
XOXO//Hua~
Förstår att de e ledsamt men hon behöver komma till ett permanent hem innan hon blir för fäst i min grupp.
Det är inte så att jag förbjudit dig henne, men hon måste iväg till ett hem nu. Jag tänker på råttans bästa framför allt, att få ett hem där man har tid för henne. Fixar du transport och ingen hör av sig så är hon fortfarande din.

Jag puttar lite åt den lilla flickan=)
Otroligt fin, hoppas hon hittar ett hem snarast :)
Mvh. Sanne & Djuren
Flickan är nu hemma i skövde o tråden kan låsas:)