OT - critter taxidermy "for fun"
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Alltså….osmakligt, tycker jag iaf o.O

om hon hade ansträngt sej att göra sina skapelser ordentligt ist för att gör så att de ser ut som billiga tröstpriser man får på tivoli så hade det varit riktigt intressanta skapelser
You can't spell Bitchy without Itchy
Aaah..ehh..hmm jag tro ändå att jag föredrar levande varelser förståss.. i o m att hon var så förtjust i dem borde de väl ändå vara lite mer välgjorda..?? Vissa så ju bara förskräckliga ut.. såg jag rätt när jag såg ett kohuvud som hållare till en lampa?? 
urk :( de där vita mössen som hon var så stolt över såg ju hemska & vanskapta ut…

Visst, alla behöver en hobby men personligen ser jag ingen nytta eller nöje med uppstoppade djur. Förstår inte ens varför man ska ha horn hängandes på väggen.
Vore skillnad om hon gjorde något användbart av dem.
Qui dormit, non peccat
Vänta lite nu… Hon säger att hon inte dödar djuren för att stoppa upp dom, utan dom flesta djuren är foderdjur. Kan inte hjälpa att undra hur hon bar sig åt för att stoppa upp ett djur som rimligen borde varit uppätet? Sen pratar hon om att fånga in vilda djur, hur går det ihop om hon nu inte skulle döda djuren för att stoppa upp dom..? 
#3 Tycker alla uppstoppade djur ser vanskapta ut. Vi hade några hundra på skolan jag gick på och dom såg missbildade ut hela bunten… 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#5 Precis vad jag tänkte!
#3 Ja usch…de ger mig lätt the heebie jeebies…tänker på typ…När Lammen Tystnar. Är det inte samma sak menar jag? :P
Okej… Jag vet inte riktigt.
Jag har nog lättare att förstå "vanlig" uppstoppning av djur, men även då är jag tveksam…
Jag tycker det blir lite groteskt att ta en död mus och sedan klä den i kläder och grejer. Om man tar en död människa och klär upp den och sedan begraver den, fine. Men även där har jag personligen svårt att förstå, eftersom personen är död och det känns för mig onödigt (sedan förstår jag att det är en del av sorgeprocessen för vissa).
Men när det gäller en människa handlar det ju om respekt, och jag har ingen aning om vad det handlar om när man stoppar upp djur och klär dem som människor och sedan har det som en utsällning.
Sedan att de är dåligt gjorda och ser riktigt obehagliga ut gör ju knappast saken bättre, för hade de varit ordentligt gjort, så känns det iaf mer respektfullt på något vis.
Överhuvudtaget hade det kanske inte känts så himla obehagligt ifall de sett bra ut.