Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1023 ggr
Zizza
0

OT: En kulgrej.. :)

**Hejsan råttgalningar! Kyss

**Har ni någon gång tänkt på att *fota en helt egen bild* på era sötnosar till råttor och trycka upp bilden på exempelvis:

En mugg?
Musmatta?
Tavla eller dylikt..

Har ni kanske till och med redan gjort detta?

I sånnafall vill jag gärna se resultatet?

Har ni kanske något tips på billigaste samt bästa hemsidan man kan beställa detta på?

mvh Sanne & Råttorna

Mvh. Sanne & Djuren

[lucke]
0

Jag har gjort både julkort och nyckelring på Vistaprint. Tänk bara på att vara ute i väldigt god tid om du ska göra julkort, annars blir frakten väldigt dyr.

Fridborg
0

Har fått erbjudande på Fuji, 100 bilder gratis (frakt 30 kr), så jag tänkte beställa massa och rama in alla bollar :)

Zizza
0

#1  Okej :) har du någon bild på något utav det? Kostade de mycket?

#2 Ojdå praktiskt! har alla de erbjudandet eller är det ett speciellt erbjudande? Fast jag är ju mest intresserad av att trycka på en mugg eller något liknande :)

Mvh. Sanne & Djuren

Fridborg
0

#3 Tror iofs det gått ut nu :P Men såna där erbjudanden dyker upp i olika företag då och då, de har ju muggtryck också, kanske inte just Fuji men vet att jag sett något sånt i periferin nån gång.

[lucke]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Här är nyckelringen med min gris klädd i tomteluvaKyss Det blev ca 200 kr för 20 kort (samma motiv som på nyckelringen) och en nyckelring om jag inte minns fel- tror att erbjudandet var att 10 kort var gratis, men sen tillkommer extrakostnader och porto. Nyckelringen blev lite avlångt foto på tyvärr, men jag är ändå glad att ha ett minne av en älskad råtta som tyvärr inte finns längre.

Zizza
0

#4 haha okej :) tittade in samt och såg att fuji har sånna erbjudande att trycka upp bilder på föremål :) ska bara hitta den billigaste först, om nu inte någon anser något företag så där extremt bra :)

#5 Åh beklagar :/
Otroligt fint iaf, hoppas det står hur stor bilden ska vara när man beställer att få en bild upptryckt så det inte blir så där avlång eller liknande.

Mvh. Sanne & Djuren

[lucke]
0

#6 Tack.

Du kan fixa och trixa massor med bilderna på deras sida, det är du som designar allt sas. Jag har gjort julkort tidigare och blivit nöjd med resultatet- bara man tänker på att vara ute i god tid (ca 6 v innan jul tex) eftersom frakten baseras på leveranstid och "snigelfrakten" är den enda som är hyfsat billig, men också extremt långsam, ca 3 veckor tar den. De skickas från utlandet nämligen. Jag har lite lösa funderingar på att göra klistermärken eller juletiketter i år, bara jag kan välja ut vilken råtta som ska få äran att pryda demTungan ute

Ratlings
0

Jag har beställt hem 143 bilder på mina rådisar, nu ska jag bara köpa en stor ram så alla kan sitta däri :)

// Lise
When nothing goes right, go left!

Zizza
0

#8 näää vad kul! :) 
Tack där gav du mig en idé, göra samma sak på mina råttor :) dock har jag endast 8st … och jag lär ju inte behöva 143 bilder utan kanske 2st på varje..  : ) vad ska du med alla 100 bilder till alltså?
Vart köpte du dem någonstans? :)

Mvh. Sanne & Djuren

Ratlings
0

#9 Vill ha en större tavla, och så har jag så himla många bilder på råttorna :p Jag beställde från Fuji :)

// Lise

Zizza
0

#10 okej, så de var digitala bilder innan eller? :) 

Haha lika bra å tapetsera hela väggen med råttbilder då kanske? ;)

Mvh. Sanne & Djuren

Ratlings
0

#11 Japp det var dom! :)

Hahaha ja skulle jag kunna göra xD

// Lise

hus-musen
0

Brukar beställa från photobox.se, de har billiga priser och erbjudanden. Senaste gången fick jag ett erbjudande om gratis framkallning av 200 foton, enda jag behövde betala var 19 kr i frakt. Helt okej liksom.

Qui dormit, non peccat

Zizza
0

#13 haha något okej :) .. men som sagt jag vill trycka upp på föremål.. inte endast vanliga bilder, de får bli någon annan gång :)

Mvh. Sanne & Djuren

hus-musen
0

#14 De har massor på deras hemsida, fotoalbum, muggar, kläder, nyckelringar, tavlor mm. Och erbjudanden på dessa lite då och då.

Qui dormit, non peccat

Ninja
0

Har faktiskt tänkt tanken på att göra något sådant, men glömt av det helt. Man kanske skulle gå igenom lite gamla bilder… Glad

[lucke]
0

Har nu beställt 10 julkort och 10 klistermärken från Vistaprint. 189 kr kostade det. Denna gång beställde jag dubbelvikta kort, så det blev lite dyrare. Jag valde att ha min nyligen bortgångna Nami som motiv, det blir ett fint minne av henneKyss

Finns hur mkt kul som helst man kan beställa: musmattor, muggar, tygväskor, t-shirts, magneter, kalendrar, kepsar etc.