Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 728 ggr
Jinaum
0

Burar till bra pris?

Jag skulle vilja ha en liiiite mindre bur till min ensam råtta så han får plats på en hylla i köket istället. Buren han har nu är 78x75x50 cm. Skulle räcka om den var ca 70x70x50cm runt omkring och absolut minst 65x65x45 cm. Där omkring i alla fall.

Något som vet någonstans jag kan hitta en sådant bur till resonabelt pris? Jag kan även vara intresserad av att byta om någon skulle vilja det!

Det är ju en jungel att hitta något på nätet, kollat på blocket men ännu inte hittat något direkt.

hus-musen
0

jenny-buren har väl liknande mått tror jag.
Eller så furet xl tror jag den heter. Den som är en halv furet tower haha :)

Qui dormit, non peccat

Jinaum
0

Den buren jag har är mer eller mindre som en Jenny. Båda de burarna är större eller minst lika stora som den jag redan har :/

norailva
0

Du kan ju alltid bygga en egen, om du har tid och plats? :)

"If you could touch the alien sand and hear the cries of strange birds, and watch them wheel in another sky, would that satisfy you?"

Jinaum
0

#3 Är just det jag inte har :/ Annars hade det varit lockande.

Börjar överväga att köpa två mindre och bygga ihop dem. Känns nästan som det börjar bli den lättaste saken. Hittade en gör go bur för resonabelt pris. Enda problemet var att buravståndet var ca 30-25 mm. Typisk också

norailva
0

#4 Åh vad typiskt.. Hoppas du hittar en passande bur snart då!

"If you could touch the alien sand and hear the cries of strange birds, and watch them wheel in another sky, would that satisfy you?"