Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 847 ggr
Fjordell
0

Söker två råttbebisar!

Hej alla!

Jag har varit på jakt efter två råttor, gärna honor, rätt länge nu. Men jag hittar inget. Antingen är det något som inte funkar med transport, eller så är råttorna jag är intresserad utav redan sålda :(

Har du, eller någon du vet 2 alternativt 3 söta honor att sälja?

Hör av er!

amandafjordell@hotmail.com

hus-musen
0

Vore kanske bra att veta vart du bor :)

Qui dormit, non peccat

Fjordell
2

Dumt av mig! Haha, jag håller till i Piteå :)

bankfack
0

Jag har honor, både en vecka gamla och två lite äldre. Har gott om referenser och bra djur, bor i Umeå och transport där emellan kan inte vara något större problem. Pma mig om du vill veta mer.

Elinisa
0

Jag bor i Luleå& är intresserad av en eller två släta, toppörade pojkbebisar. Vad har du i din kull #3? Kanske skulle vi kunna samordna transport #2, om vi båda skulle "hitta"& köpa från samma el närliggande ort/ orter vid samma tidpunkt..?

bankfack
0

Emtusa, från Allamej, har fått elva bebisar med Ionian Cute Lil' Sucker, bägge föräldrarna är s/bl, toppörade och släta. Det är också vad bebisarna förmodligen blir, med undantag för att det kan bli mink :)

Fjordell
0

#4 Jag är himla nyfiken på banfacks små bebisar, så om det nu blir av, och du skulle du vilja ha någon från samma kull så kan vi definitivt samordna transport, hade ju varit perfekt!

Elinisa
0

#6. Två gossar är reserverade för mej i den kullen nu. Hör av dej om du också beh transportera småttingar åt samma håll vid tiden då dessa är leveransklara.(om ca 4v ngtsånt??) Hoppas det går bra för dej med råttletandet:-)