Råtthona sökes
Lägger väl upp en sökestråd nu när jag ändå är i farten.
Börjar väl med att säga vad jag söker så slipper ni läsa en massa babbel ni som vet om att ni inte kommer att föda upp något av dem i framtiden.
Söker honor, de är tänkta som sällskap men en bakgrund skadar ju aldrig. Färgerna jag är ute efter är antingen bew, fawn (be) och blue. Otecknat helst. Dumbo är ett måste.
Lite om mig och hemmet då!
Här hemma bor det just nu 5 honor i två ihopsatta GD Rivals, de får en blandning av rat complete och en hel del fröer och sådant bra som ni listat upp här på fodertrådarna. Färskmat varje dag och ny inredning nästan varje vecka som de kan utforska och leka med. Får komma ut och springa i köket nästan varje dag, om inte det så är de i sängen och gosar och busar med en.
Som säkert vissa har lagt märke till så har jag sålt mina grabbar, detta pga av att jag inte hade tid för två flockar. Pojkarna från början var inte planerade då de kom till mig med fel kön så att säga. Nu när jag bara har en flock så kan all uppmärksamhet läggas på dem, istället för två missnöjda flockar :P
Har du det jag söker i nuvarande eller kanske i kommande kullar, eller vill du veta något mer? PMa mig mer än gärna eller skriv en rad här i tråden. Alternativ mejla mig på lowa_90@hotmail.com.
Jag bor i Noberg Västmanland men åker gärna och hämtar om det inte är alltför långt, dvs längre än ca 20 mil. Annars tar jag hjälp av djurtransport i fokus.
Om du bara vill ha sällskap. Varför behåller du inte honan du hjälper till att sälja?
http://rattor.ifokus.se/discussions/4eb82b62d4ebea50a001c167-ung-ratthona-saljes#discussions-2
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
För att det är en tjej som vill ha henne nere i skövde, transport och komunikation var problemet därför satte jag upp henne igen då hon ändå finns i sthlm som oftast är enklare att folk napper elelr ska åka neråt. Så om nu transport dyker upp så är det ju ingen ide att ta hem henne hit igen mitt ute i ingenstans.
Är det fel att vilja ha andra färger?