Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1045 ggr
Verra
0

Upphittad råtta i Skara!!

Fick ett samtal idag av en kvinna som hittat en tamråtta, troligtvis hane, utomhus.
Han skulle behöva ett permanent eller tillfälligt hem omgående!

Han finns just nu i Skara, transport upp till Sthlm (med tåg) kan troligtvis ordnas nu på Söndag. Desvärre är jag själv inte hemma då annars hade jag tagit honom själv!

Han verkar vara i bra skick. Han har beskrivits som snäll och fullt hanterbar. Han äter, dricker, bajsar och kissar som han ska och är nyfiken och aktiv.
Han är inte mager så han har nog inte varit ute speciellt länge. Ingen har anmält honom saknad så troligtvis är han utslängd..

Någon som kan hjälpa till?

Banankaka320
0

Fråga råtthjälpen :)

Terato
0

Är det en black hooded?

Sorry om det här kanske kommer låta väldigt knasigt men jag drömde i natt att jag hittade en jättetrevlig black hoodedhane utomhus.

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Ratlings
0

#1 Hon är jourhem inom råtthjälpen ;)

// Lise
When nothing goes right, go left!

Banankaka320
0

#3 Ops xD

Cis-j
0

jag bor i skara, men just nu är jag hos min kille i jönköping. jobbar här tills på lördag när jag ska hem igen. jag har inga hanar, har fem stycken honor bara, så skulle inte kunna ta hand om honom permanent, men om det skulle vara så, så kan jag ta hand om honom hemma, har ju extraburar och så. Är han hos dig nu verra eller är han hos kvinnan som hittade honom? Åker som sagt hem på lördag och kan då hjälpa till om det behövs. :)

Cis-j
0

pma mig om mitt nummer, eller hennes nummer så jag kan kontakta kvinnan som har honom, antar att det är där han är nu?

zickan
0

Säg till hur det går. Jag kan styra upp om det inte hittas någon lösning.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Hualilai
0

Hur har det gått??

Jag bor i Skövde men jag har ett gäng honor så skulle heller inte kunna ta hand om honom permanent.. Men tills vidare skulle inte vara några problem :)

XOXO//Hua~

Cis-j
0

Hur går det med honom?

Cis-j
0

Hur gick det för killen till slut?