Råttor iFokus

Råttor

Etikett: råttägare
Läst 1223 ggr
wintermynta
6

Shannaras läggs på is

Från och med idag läggs min uppfödning på is. Inga mer råttor med prefixet Shannaras förrens min situation blivit stabil och ordnat till sig.

Vill jag tacka alla som hjälpt mig och stöttat oss i den svåra tid som har varit och kommer.  Tack för att ni öppnat upp era hem till mina fyrbentingar.
Vill  även tacka alla er som varit rakryggade och frågat mig rakt ut vad som hänt istället för att glädjas åt vår olycka och snackat skit bakom ryggen.
Pga av en totalt oväntad händelse är jag nu helt utan inkomst och har ingen möjlighet att vare sig ta hand om alla mina fyrbentingar eller fortsätta mitt avelsarbete.
Det går inte att beskriva den sorg jag känner över att behöva lämna ifrån mig mina små. Jag vet att dom får bra nya hem en del permanent och en del tillfälliga, men ändå.

Min linjer kommer dock fortsätta men i en ny regi. Vill speciellt passa på att tacka : Varghund & Hallonblad för att dom fortsätter mitt avelsarbete och även startar upp en linje med nya färgen Desert.
Lycka till och ni vet att jag finns här 24/7 för er.

Till sist vill jag bara ännu en gång ge ett stort TACK till alla er underbara råttmänniskor som finns där ute för mig och r8orna.

OttoIsTheShit
0

Tråkigt när sånt händer :( men hoppas allt löser sig för dig :), lycka till. kram

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Magda
0

usch så trist :( säger som #1 hoppas det löser sig!

silverorm
0

Usch sånt är ju aldrig kul när ekonomin försvinner! Rynkar på näsan Lycka till med att få ordning på det hela Wintermynta. Så får vi väl hoppas att du kan fortsätta senare men aveln.

Varghund88
2

Klart vi ställer upp! Men hoppas givetvis på att ni ska hamna på rätt köl så fort det bara är möjligt.

Råttisarna får så klart stanna här så länge du vill och att hjälpa dig att hålla uppe dina lijer är ju mest roligt (;

Allamej
0

Beklagar, sitter i liknande sits men av andra anledningar… Du vet att jag alltid bara är några knapptryck bort <3

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

wintermynta
2

Tack alla

Hallonblad
0

Kan meddela att idag har vi storstädning i alla råttburarna här hemma (fem stycken, hur hände det? xD) och att vi då passar på att ommöblera lite så att alla råttor ska få så mycket plats som möjligt.

wintermynta, dina flickor har börjat äta rejält sedan igår, och idag kastade de sig över vällingen när den severades med samma entusiasm som våra egna småttingar. :) Vi ska nog lyckas göda upp dem (med särskilt fokus på Spöket och Sol som ska bli mammor inom den närmsta framtiden).

De verkar heller inte särskilt rädda för katterna längre, och särskilt tanterna verkar ignorera kisarna helt (till Sekhmets stora frustration. "Hur ska jag kunna framstå som ett farlig lejon om råttorna inte bryr sig om att jag finns?" xD)

Vi har ingenting emot att hålla dem här så länge som du behöver det, och du är naturligtvis välkommen att hälsa på och/eller hämta hem dem när du än önskar. :) Vi håller tummarna för att allt ska lösa sig för er inom den närmaste framtiden. Tills dess proppar vi dina råttor fulla av välling, kattvana och kärlek. xD

Om livet ger dig en kattunge, låt den växa till en vacker katt.

Min hemsida - ta gärna en titt! Oskyldig