REA på hängmattor!!
Nu kör Tass-shoppen rea på hängmattor. Jag har små bitar i ett antal färger och mönster som bara räcker till att göra hängmattor, så dessa rear jag ut!
60 kr för alla hängmattor i följande färger, där det är valfritt att kombinera två olika färger eller mönster.
Normalpris 80 kr för omönstrade hängmattor och 90 kr för mönstrade hängmattor.
Frakt på 12 kr tillkommer.
Gäller så långt lagret räcker!!
På den här bilden ser ni alla mönstrade fleecetyger som rean gäller:
Rosa med valar, vitt med röda hjärtan, rosa prickar, svart med dödskallar, grått med svarta o vita tassar samt svart med katter på.
Om det finns möjlighet så skulle jag vilja beställa en svart hängmatta med döskallar på, men ingen brådska med att sy den precis just nu då min lön kommer runt den 19:e oktober. Så om det går bra att jag beställer en till dess?
Det är först till kvar som gäller, jag kan inte hålla några tyger tyvärr då det händer ibland att folk vill beställa men sen avbokar när det gått en tid. Men återkom gärna när du fått din lön =)
Jaaaa…behöver nya hängmattor!
Kan du knåpa ihop tre stycken till mina tjejer? De gillar hjärtan…prickar och valar…säger de! ;)
#5 skicka mig gärna ett pm =) Har fått en förfrågan på hjärtan och prickar redan så om hon bekräftar att hon vill det så är det tyvärr slut. Men valarna finns kvar!
Har en liten bit dödskalletyg kvar, någn som är intresserad av en hängmattar med dödskallar på ena sidan och valfri färg enligt tygerna ovan på andra sidan, i måtten 25 cm x 25 cm istället, för 50 kr? Frakten är 12 kr på en hängmatta.
Jag kan också erbjuda en trekantig hängmatta med dödskallar på ena sidan och rött eller mörkblått på andra sidan. Måtten: Längsta sidan 57 cm, de andra 41 cm.
60 kr! (+12 kr frakt)
*putt* =)
Marina då återkommer jag sen när jag har fått min lön :)
Hängmattorna kom idag…och de var jätte-fina! Tjejerna tackar så himla mycket! :)
Vad roligt att höra #13 =D
Fått hem min hängmatta oxå. Killarna tycker den va jätte tuff ;) med döskallar å så
Putt putt, finns fortfarande rea-tyger kvar!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Måste bara säga att det var riktigt fina och välgjorda hängmattor! =)
TACK!!
(även om bebisarna numera inte vågar sig upp på andra våningen där ett stort svart "monster" hänger i taket, haha!)
Hahsha :D Nyfikenheten tar nog överhand ;)
Tack så mycket =)
Haha vad roligt att höra =) Och så kul att musen använder sin hängmatta, jätteskoj att se!!