(OT) Ihh hittade den!
ååh så sött :o
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Åh, ja det där spelet är himla sött!
Tills man råkar döda någon o.O
Jag har tack och lov aldrig lyckats med det, men jag har hört om folk som gjort det…
vad gör man? jag fattar inte.. :p
Jag lyckas bara göra fel hela tiden :(
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Ja! Det där har jag letat efter också! :D Tack!

Döda? trodde inte det var möjligt, men det måste jag prova!
Qui dormit, non peccat
Det går alltid att läsa vad de tycker man bör göra :)
Kommer inte ihåg vilken knapp man trycker på nu bara.
Om man ger dem elektriska stötar för många gånger så dör de till slut. Tror det var min pojkvän som lyckades med det… :P

#7 Va? har inte ens sett någon elektriska stötar knapp! måste genast kontrollera :P
Hur söt är inte krokodilen förresten? Måste nästan virka en sån!
Qui dormit, non peccat
Det ligger under sängen om jag inte minns fel.
Ja, krokodilen är helt sjukt söt!
ÅH!
De har ju en ny patient!
Jag försökte kolla under sängen, men hittade inte ECT-utrustningen. Kanske har de tagit bort den…
För att få hjälp hur man ska göra, så kan man trycka på "Proffesional assistance (help)".
Då får man förslag på hur man ska gå tillväga.
Jag igen ^^
Hittade den. Det är något som påminner om ett stetoskop. Under sängen, vid kudden.

hmm ska kolla!
Qui dormit, non peccat
Men åååh den lilla svarta lurviga saken funkar ju inte :(

nee den svarta vill inte för mig heller
Qui dormit, non peccat
Sjukt irriterande när man "räddat" alla, och den inte vill funka :( Men man blev helt berörd av det här spelet, gick inte att sluta när man väl börjat!
Svårast var Lilo, den lilla lila flodhästen, tycker jag.

de där dumma fåret funkar inte för mig.. flodhästen var inte så svårt :)
Qui dormit, non peccat
Alltså, vad gör man med sköldpaddan när den gråter? jag har prövat allt som går flera gånger om och han bara fortsätter gråta..!
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
När jag spelade det här spelet första gången så var det ormen eller fåret som inte fungerade.
Det löser sig efter ett tag, eller gjorde iaf det sist.
Jag har för mig att man bara ger den tid. Att den behöver bearbeta sorgen, men det var jättelänge sedan jag spelade det här spelet.
Man måste ge den ECT vid ett tillfälle, har du gjort det?
#16 haha fåret gick lätt för mig, lustigt hur olika det är! :D
#17 Testa "finish session", vissa behöver fler än en!

#17 När den blir hysterisk, ge den knark, funkade för mig :) och välj sedan drömmar!
Qui dormit, non peccat
Det är lite.. intressant.. att läsa den här tråden utan att ha en aning om vad ni pratar om :P
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hahha jag lyckas ju inte med någon. Krokodilen bara… Oo
you can't face the problem, if the problem is your face……
Jag spelade detta sist då jag gick i gymnasiet xD minns också att man kunde ha elektriska stötar på dem, men det kanske är bortaget för att det är för grymt?
Elektriska stötar tror jag bara man kan ge dem när mätaren ligger på rött - mao att inget annat sätt finns…typ o.O
ok :3
men tycker det är ett kul spel, och helt anorlunda.
om jag var rik skulle jag vilja ha krokodilen x3
fattar ingenting XD
#26 du ska lista ut vad dom behöver hjälp med och vad dom drabbas av, så med olika 'psykologiska metoder' ska du hjälpa dom att bli glada igen :3
Sheep done… haha. Vet inte om det är jag som är trög men fattar inte hur fan man ska hjälpa ormen?!!
Jag fattade inget alls av de där, inget funka ju på nån..
#28 Musik terapi och lite droger alexi :3
#29 jodå, man måste bara prova olika saker i olika följd i princip
Jag tror man kan ge stötar närsomhelst, bara att de rekommenderar det när sköldpaddan blir alldeles apatisk (lägger sig i skalet och går inte att interagera med). Jag vet inte om den alltid blir det, men varje gång jag har spelat så har jag varit tvungen att ge den elstötar vid ett tillfälle iaf :P
#30 men han har bara sin jäkla marackas sen vägrar han göra nåt annat. kan inte använda droger :((((
samtals terapi, och hypnos då
Har klarat alla utan sköldpaddan och flodhästen nu xD
//Forgetful
#34 Korpen vill inte med mig :/
och sköldpaddan vet jag inte om man måste vänta ett tag innan man fortsätter, föri hjälpen står det att man måste låta honom sörja typ.
Låt honom gråta tills papperet tar slut. Då gjorde jag en drömtydning på honom.
Jag vet inte om man måste låta honom sörja i omgångar eller något (för blir han ledsen igen så ställer man fram nytt papper och då får man vänta tills det tar slut igen).
Nu har jag bara korpen kvar O.o om man nu kan ta honom
//Forgetful
Nu kan man hjälpa korpen också!
Jag tyckte det var sjukt svårt, och lite obehagligt också… Men kul. :)
wohoo!
Åh! jag har letat efter det! :D awesome!
Åh, nu är jag kär i det här spelet. Har hittills bara hjälpt krokodilen, men blir fruktansvärt engagerad, både arg, glad och ledsen ;D
Klarade den svarta fågeln.. eller vad de nu är ;P sen så lessnade jag :)
Mvh. Sanne & Djuren
den svarta fågeln.. den den den.. den tog mig o: XD WTF!
En hund fångar en boll som du kastat och kommer tillbaka med den.
En katt sitter under stolen, slår till bollen och låter dig hämta den.
#43 han gav mig elstötar typ 3 gånger och en spruta i fingret, sen kom vi överens 
Mvh. Sanne & Djuren
Jag tror jag fick fyra elstötar, och inga sprutor i fingret. Blev lite irriterande till slut :P
#45 haha! Jag tänkte ge honom droger, men då slet han sprutan i från mig och stack mig i fingret.. blev skit rädd på riktigt hahaha ;P Detta spel kan påverka!
Mvh. Sanne & Djuren
Jag satt bara och väntade på att han skulle sticka mig i fingret varje gång jag gav honom mediciner, så det var ju inte alltför långt ifrån sanningen då :P
Åh, det var ju så himla sött det spelet. Var tvungen att bota allihopa kände jag ^^ Men sedan händer det inget mer, eller?
Nej, jag tror inte det.
De uppdaterar väl med nya gosedjur ibland :)
#49 Okej :)
korpen är den första uppdaterade sedan jag gick i gymnasiet ( 24 år nu )
den första jag klarade var sköldisen :P
//Ellie
http://crapsurraren.blogg.se/

Den svarta fågeln är sjuk i huvet!
#53 jag håller med.. Han vänder ju "sjuksystern" emot mig hela tiden så jag får elchocker och sprutor xD
//Ellie
http://crapsurraren.blogg.se/
Så den svarta funkar nu, äntligen! :D

jaha nu lyckades ag vinna fågelns respekt! :) Tog 5 elchocker o 2 nerdrogningar men nu så går det framåt!