[OT] Lite snygga modeller.
Jag måste ju bara länka detta, man sitter ju och dregglar som en galning när man går igenom dessa bilder… nom nom nom på hög nivå kan jag då erkänna!
http://vishstudio.deviantart.com/
Scrolla ner och gå in på Browse Gallery :3
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Bra kort men jag gillar inte supermuskelmän
Jag är för svag för såna män xD
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Jag gillar arbetarkroppar och 'normala' kroppar :3
Finns såna där också :P Eller endel iaf, diggar Modellen Andrei - hans händer… mmmm så snygga!
-Albert Einstein
Själv tycker jag att det ser lite äckligt ut med sådär mycket muskler, lagomt är bäst…
Mvh. Sanne & Djuren
Haha, sååååå långt från min smak! xD Jag blir helt "ew" av kompakta kroppar med korviga muskler överallt…
vissa där va riktigt snygga :D
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
fast han tim va ju helt klart snyggast ;P
Maybe it's not too late

Haha nomnom
ögongodis, men är inte hundra på att jag skulle vilja ha sånna hemma. Är ioförsig svag för den typen av killar, men de brukar vara så grymt ytliga eller testosteronhöga.
Qui dormit, non peccat
Najs! Äntligen någon som tycker dom är snygga! xD *high five!*
aaa tim är riktigt snygg :P
-Albert Einstein
9# Nej, vill inte ha nån sån heller - hellre en mysigt gosig kille som man kan dega in sig och mysa riktigt med än en som är stenhård :P
Men nog kan man erkänna att ögongodis är riktigt najs ^^
-Albert Einstein

Ja ögongodis är aldrig fel :D
Qui dormit, non peccat
Tycker det blir lite för mycket muskler, men vissa såg riktigt sexiga ut :D
Mvh Nathalie
Haha, jag antar att det säger något om min killsmak om jag säger att jag tyckte fotografen var snyggast :D

Haha ja lite
Fotografen var inte alls i min smak, men vi alla är ju olika vilket är det som gör det roligt
Qui dormit, non peccat
#15 precis, tänk om alla vill ha samma sorts kille xD
Maybe it's not too late