Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1498 ggr
sara7012
0

(S) Jenny tower bur

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har två ihop byggda jenny burar som jag funderar på att sälja om någon är intresserad.

Jag har alltså klippt av taken på den ena buren och stoppat i bottenlådan från den andra (som jag har gjort hål i) buren. Sen har jag även flyttat båda takluckorna till mitten av framsidan på buren då jag saknade en stor lucka fram. På taket till den övre buren satte jag en bit av de avklippta taket över hålet som blev när jag tog bort luckan.

Den grå bottenlådan är lite gnagd på men inget som påverkar funnktionen. Nedre bottenlådan är hel.

Säljer dom endast tillsammans då den ena buren blir totalt oanvändbar utan den andra.

Jag har tänkt mig ca 700kr för den men de kan gå att disskutera vid snabb affär.

Buren finns i Torshälla utanför Eskilstuna.

Mig kan man nå på pm här, mail sara7012@hotmail.com (kollar flera gånger om dagen) eller på telefon 073-183 05 04.

Ps hjulet satt fast och gick inte att springa i ;)

hus-musen
0

Du har byggt en egen furet tower :)

Qui dormit, non peccat

Itchy
0

jag måste säga att detta är den snyggaste ihopsatta buren jag sett :D

You can't spell Bitchy without Itchy

sara7012
0

#1 Därför jag kallar den Jenny tower :P

#2 Tack =)

sara7012
0

Puttar lite vore skönt att få loss lite plats i förrådet :P

BusBella
0

Hur stor är den?

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

sara7012
0

#5 78 bred 50 djup och jag skulle gissa på ca 150 hög. Har den som sagt i förrådet så kan inte mäta hela ihopsatt.

BusBella
0

#6 Okej, jag hade tänkt köpa den för mina kommande chillor men då är den för liten.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

becka89
0

shit vad snygg:) synd bara att den måste stå på golvet funkar inte här, annars hade jag köpt den

sara7012
1

#8 Tack. Måste och måste de går ju att ställa upp den på nått :P

becka89
0

jo men behöver ha den ganska högt upp isåfall:P så illrarna inte kan komma upp på buren, har en byrå som den skulle kunna stå på men blir lite jobbigt när man ska ta ut råttorna:P

sara7012
0

#10 Jo blir lite svårt att nå upp om man ställer den på nått lite högre.

sara7012
0

Putt

sara7012
0

Buren är såld!

Inlägget är låst för nya kommentarer