Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 934 ggr
[lithil]
1

Söker två råttbebisar

Hej!

Jag studerar på Universitetet i Örebro och har nu bestämt mig för att jag vill ha lite sällskap i min lilla studentlya. Jag söker två småråttor (gärna honor) med bra temperament.

Jag kommer ha möjlighet att ha råttorna lösa nästan jämt eftersom jag bara studerar 50% för tillfället och nästan alltid är hemma.

Jag har aldrig haft råttor tidigare och försöker därför samla på mig så mycket information om råttskötsel som möjligt för att ge mina framtida råttor ett fint liv.

Har du råttor som är flyttklara?

Maila mig på tradera@lithil.se

[Alenzi]
0

Vad roligt :) Perfekt val av husdjur till studentlägenheten, lycka till!

[lithil]
0

Tack! hoppas att jag ska hitta lämpliga råttor så snart som möjligt :)

[Ratass]
0

jag har mejlat dig :)

[lithil]
0

Söker fortfarande två råttor. Gärna i Örebros närområde :)

Itchy
0

har mailat dej

You can't spell Bitchy without Itchy

[lithil]
0

Svarade precis på ditt mail. Hoppas på parning så snart som möjligt! :)

[lithil]
0

Söker fortfarande mina drömråttor. Utseendemässigt gärna rexade och toppörade, men temperamentet är förstås det viktigaste. Hör av dig om du har några råttungar på gång.

Ella
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska para min råtta här i November , men tyvär så kan jag inte garantera att det kommer finnas honor då 7 honor och två hanar är paxade så om du skulle vilja ha hanar så finns jag :)

vi kan prata mer om det här i PM eller Hotmail om du vill :)

Bilden är på Gary och Rågge.

Rågge är den hel vita och är pappa till mina råttor Soya och Timjan, så den brun vita är alltså Gary som kommer bli pappa.

Om du vill veta mera om kullen och om Soya (bilvande rått mamma) så finns hon på min hemsida www.Spadersratz.weebly.com.

kolla gärna in :P

[lithil]
0

Ok, det låter bra. Jag pratar gärna vidare på msn. :)

Lithil@hotmail.com

Ella
0

okej jag lägger till dig nu :)

Ella
0

om du undrar så heter jag ella-hunden@hotmail.com :)