Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1825 ggr
dreamiz
0

stor bur säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag säljer min råttbur. Det är en parakitbur men den fungerar perfekt som råttbur.

Den är 100 cm bred, 70 cm djup och 100 cm hög.

I botten finns två lådor som går att ta bort, i övrigt är buren helgjuten. Den har en stor lucka fram. Vissa våningsplan och stegar ingår.

Prisidé: 500 kr

Hämtas hos mig i Nässjö.

Moon_light_shadow
0

hej. finns buren kvar?

dreamiz
0

Ja än så länge finns den kvar. Har fått in från en till som är intresserad, men inget bestämt än (beror på transport o sånt.)

Är du fortfarande intresserad så säg till! O har du möjlighet att hämta här?

Moon_light_shadow
0

jag har min syster som bor i närheten tänkte att hon kunde ta med den hit, jag e jätte intresserad av buren.

CamillaS
0

vad har du för bur i stället för den du säljer bara lite nyfiken..?

dreamiz
0

#3 Jag vill sälja den så fort som möjligt (pga platsbrist) så är du intresserad så får hon gärna komma hit.

Jag måste bara skura den först…

#4 Jag ska inte fortsätta med råttor o då jag bara har två pojkar nu har de fått flytta till en lite mindre bur som är mer lättstädad. Denna buren är jättebra men den går inte ut i badrummet så pga min värk blir det för jobbig städning.

dreamiz
0

Den är fortfarande kvar om nån är intresserad! Det är en stor o bra bur, råttorna har rejäl yta! Eller om nån vill ha den till fåglar (som den egentligen är gjord till.)

KickanW
0

Jag skulle vilja ha den men bor ju en bit bort och har nog inte råd med 200 för bussgods :/

dreamiz
0

Synd. Ja pga att den är så stor o dessutom ganska tung så blir det dyrt att skicka den, tyvärr. Hur dyrt beror ju på vart o hur långt den ska skickas förstås.

Moon_light_shadow
0

jag vill köpa den^^ jag har en syster som bor ganska nära. så hon skulle kunda hämta den åt mig….

dreamiz
0

Jag har precis sålt den o den är hämtad o betald.

Zippe
0