stor bur säljes
Jag säljer min råttbur. Det är en parakitbur men den fungerar perfekt som råttbur.
Den är 100 cm bred, 70 cm djup och 100 cm hög.
I botten finns två lådor som går att ta bort, i övrigt är buren helgjuten. Den har en stor lucka fram. Vissa våningsplan och stegar ingår.
Prisidé: 500 kr
Hämtas hos mig i Nässjö.

hej. finns buren kvar?
Ja än så länge finns den kvar. Har fått in från en till som är intresserad, men inget bestämt än (beror på transport o sånt.)
Är du fortfarande intresserad så säg till! O har du möjlighet att hämta här?

jag har min syster som bor i närheten tänkte att hon kunde ta med den hit, jag e jätte intresserad av buren.
vad har du för bur i stället för den du säljer bara lite nyfiken..?
#3 Jag vill sälja den så fort som möjligt (pga platsbrist) så är du intresserad så får hon gärna komma hit.
Jag måste bara skura den först…
#4 Jag ska inte fortsätta med råttor o då jag bara har två pojkar nu har de fått flytta till en lite mindre bur som är mer lättstädad. Denna buren är jättebra men den går inte ut i badrummet så pga min värk blir det för jobbig städning.
Den är fortfarande kvar om nån är intresserad! Det är en stor o bra bur, råttorna har rejäl yta! Eller om nån vill ha den till fåglar (som den egentligen är gjord till.)
Jag skulle vilja ha den men bor ju en bit bort och har nog inte råd med 200 för bussgods :/
Synd. Ja pga att den är så stor o dessutom ganska tung så blir det dyrt att skicka den, tyvärr. Hur dyrt beror ju på vart o hur långt den ska skickas förstås.

jag vill köpa den^^ jag har en syster som bor ganska nära. så hon skulle kunda hämta den åt mig….
Jag har precis sålt den o den är hämtad o betald.