Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 1040 ggr
[postmortum91]
0

Två killar till salu, knappt ett år

Elvis

• födelsedatum - november/december 2010
  • black husky roan, slät
  • hane/kille/pöjk
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) - ingen info
  • faderns namn, födelsedatum, vikt - ingen info
  • moderns namn, födelsedatum, vikt - ingen info
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning - se nedan
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc - Inte så glad i andra råttor
    Elvis är en handtam, lugnt råtta som gärna utforskar, och kryper upp i knät när han själv känner för det.
    Älskar att bli klappad när han är i buren
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb - priset spelar inte så stor roll, jag vill att de skall få komma till ett stabilt hem som är erfarna - nej inte reg i SRS eller annan klubb
  • ort där råttan/råttorna finns - Karlstad/Hammarö
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) - mejl mary_ann4@hotmail.com
  • Om annonsen ska vara låst eller ej - ej låst

Ralph

• födelsedatum - november/december 2010
  • Black hooded, slät
  • hane/kille/pöjk
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) - ingen info
  • faderns namn, födelsedatum, vikt  - ingen info
  • moderns namn, födelsedatum, vikt - ingen info
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning - se nedan
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc - Ralph är väldigt överviktig och lat, han ligger hellre i buren och sover än är ute och springer. Han är inte så glad i andra råttor, iallafall inte dem andra jag har. Annars är han handtam, trevlig men sover hellre än att myser och utforskar
    Behöver bli duschad/torkat med våtservett eftersom han inte når för att göra ren sig själv
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb - priset spelar ingen stor roll, jag vill att de skall komma till ett stabilt hem som är erfarna - nej inte reg i SRS eller annan klubb
  • ort där råttan/råttorna finns - Karlstad/Hammarö
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) - min mejl mary_ann4@hotmail.com
  • Om annonsen ska vara låst eller ej - ej låst

Jag har länge behövt "bli av" (låter så hemskt) med råttorna. Jag älskar dem verkligen men jag kan inte ha råttor i två olika burar och måste lägga så mycket energi som går till dem jag redan har utöver dessa två. De har starka personligheter och jag lovar att ni kommer fastna för dem med en gång. 

Jag måste MÅSTE verkligen ha någon jag kan sälja dem till. Det finns bur om det behövs och tillbehör.
Jag kan resa en bit om ni bor längre bort, det kan vi komma överens om.  

Om jag inte får dem sålda här till bra råttmänniskor måste jag tyvärr lägga ut dem på "bort skänkes" på blocket, där jag inte alls är lika säker på "köparna".

Hjälp dessa två råttor till ett bra liv

Legendary
0

Jag har mailat dig Glad

/Annika

http://rattkompaniet.blogspot.com