Råttor iFokus

Råttor

Etikett: annonsering
Läst 503 ggr
TienMu
0

Rått baby kille sökes

Letar me ljus å lykta efter en liten råttkille, färg och hårlag är mindre viktigt, viktigast är att han har bra temperament och även föräldrarna.

Kommer inte att avlas på utan endast som sällskap.

Är inte så mycket för utställningar heller.

Vad jag kan erbjuda: Trevligt hem med råttkompisar nyttig mat ( me någon typ av onyttigare godbit nån gång ;) ) lagar ofta hemgjord råttmat.

Mycke utevistelse från buren, med gos tv-tittande å bus å lek.

Övriga frågor mejla linda.th@live.se

MVH//Linda

zickan
0

Jag har en kull nu på 2 veckor i morgon. Är ett par hanar som ännu söker bra hem. Pappan bor i skåne och både utställd samt körd i agility. Det jag fått höra av ägaren, domare och det jag själv fick träffa på här var en jätte go kontakt sökande grabb. Mycket energi men i samma veva kunde han koppla av på två sekunder och bara mysa.
Mamman är rätt normal nivå. Bra proportioner men inte jätte stor. Väldigt mysig och bra med bus. Fungerat utmärkt med introduceringar, stress till utställning osv. Fått cert och A. Inte haft några sjukdomar eller problem, har en bra livsålder bakom. Har ett underbart myshäng och finner sig i det mesta. Varit lite smått grinig när man pillat i boet. Men utanför buren har det inte varit några problem att fota ungarna när hon är med. Varit rätt avslappnad. Men visat när man hållt på med ungarna för mycket, med att försöka plocka med dom till andra sidan av soffan. Ungarna är inte så gamla ännu, så något direkt personlighet är inte jätte lätt att se. Men det kommer snart :-)
Ligger givetvis som alla linjer, lite problem bakom både föräldrarna. Men de uppvägar varandras brister rätt bra.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.