Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 826 ggr
EternalWinter
0

(S) Råttan Norbit

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
  • födelsedatum - Inte säker men hon är ca ett år.
  • färg, teckning o hårlag - Svart och vit, rexad, Toppöron
  • kön - Hona
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) - Vet inte
  • faderns namn, födelsedatum, vikt - Vet inte
  • moderns namn, födelsedatum, vikt - Vet inte
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning - Blivit ensam kvar ( skriver mer längre ner)
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc - Blev insatt i en grupp med 2 äldre honor när hon va 5v gammal. De var inga problem även om hon är ett busfrö.
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb - Hon är inte reggad. Hemmet är mycket viktigare än priset.
  • ort där råttan/råttorna finns - Finns i Linköping (Östergötland)
  • telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus) - Mejla helst till falling_alex@hotmail.com även PM fungerar.
  • Om annonsen ska vara låst eller ej - Behöver inte vara låst.

Nu har lilla Norbit blivit ensam kvar då jag 09/10 fick ta bort min ena råtthona. Hon är i akutbehov utav omplacering så snabbt som möjligt. Hon är hur mysig och go som helst och är alltid ute på upptåg. Önskar jag kunde ha kvar henne men jag kan inte skaffa flera råttor nu och hon måste få vara i sällskap av en annan råtta.

Hör jättegärna av er vid intresse. Det finns fler bilder att få!

Mvh

It's hard not to be a menace to society
When half the population is happy on their knees..

MedarbetareAvenged Sevenfold

Gurkmoln
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

http://rattor.ifokus.se/discussions/4e9301f588f47205d7010309-omplacerings-hona-sokes#discussions-1

Kontakta dessa och se om det passar. Verkar passa rätt bra ihop på annonserna iaf :) hoppas det löser sig!

Kalli
0

Men åh, vilken sötnos. :)

EternalWinter
0

#1 Tack för tipset, har kontaktat dom nu. =)

#2 Javisst är hon! Lika busig och go som hon ser utFlört

Kalli
0

#3: Kan jag tänka mig, hon skulle säkert vara ett trevligt tillskott i min lilla flock också men det är ju samma problem som med #1, bor också i Göteborgt. :)

EternalWinter
0

#4 Transport kan man kanske fixa i så fall? =)
Jag har en syster i Göteborg men just nu har jag ingen möjlighet att ta mig dit då jag får hem en valp på fredag.

Kalli
0

Vad roligt med valpis, har också hundar. Tösen på bilden kommer från Råtthälpen och var den mest fantastiska lilla tjej man kan tänka sig. Var förresten Lancia, som erbjöd transporthjälp i den andra tråden, som hade henne och hennes syster i jourhem. Så väljer du att skicka din tjej med henne kommer hon bli väl omhändertagen. :)

EternalWinter
0

#6 Ja det ska bli riktigt kul blir min första alldeles egna hund. =)
Jaså där ser man! Jag skrev till henne i den tråden får ser om hon svarar, skulle ju vara super isåfall. =)

EternalWinter
0

Norbit är nu påväg mot sitt nya hem i Göteborg. =)

Speciellt tack till Lancia som skjustar upp henne dit, det behövs fler som du!Glad

Lancia
0

Ställer så gärna upp så, om det är för en god sak. Jag hoppas hon får det bra i sitt nya hem :)

Och tack för dom snälla orden, Kalli. :)