OT - Jag utmanar er
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag utmanar er att se det här klippet utan att skratta… se hela :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
det drog i smilgroparna men jag skrattade inte :P

vi är nu 3 st som skrattar :P
You can't spell Bitchy without Itchy

Skrattade inte en enda gång, kan vara för att jag är väldigt tjurig just nu.. =)
HAHAH den 3e i gul tröja, ojoj jag kunde verkligen inte hålla mig längre xD
Små stjärnor lyser också i mörkret.
haha skrattar för fullt xD

OMFG!!!

Jag lyckades hålla mig tills den sista tjejen gjorde de näst sista grisljudet, sen va de kört… Jag skulle kunna vara med å skratta å vinna om de vore en tävling mot dessa.
i början med bebisen trodde att det skulle vara lätt för skrattande bajs maskiner funkar inte på mej men sen rykte det i läpparna när han mörkhyade skratta :P
he he skrattade när gubben i gul randig tröja började skratta. xD

Haha, jag började skratta på en gång! xD
på den andra börgade jag dra på läpparna haha och sen var det kört
Mmh, kunde hålla mig tills den sista kvinnan.. hon hade ju ett för galet garv!!
visa min kompis hon var tjurig innan jag visa den men när andra personen kom storkna hon ;)!

Jag lyckades klara mig igenom hela utan att skratta.
Skratta?
…fick snarare ångest av allt det där hysteriska skratten som nästan lät helt konstlade. Inte ens smilegroparna uppåt kom i tankarna, ännu mindre fysiskt.
:(

haha, skrattade inte ^^
har sett den förut så visste vad som skulle komma :P
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

HAHA, Jag började flina redan när jag läste kommentarerna, sen kom gapflabbet vid gubben med randig tröja ^^
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig
jag var nog för trumpen av mej så jag skrattade inte, men log lite inombords iaf. hehe
Min blogg: SweGizmo.se
Hioh hioh haha
Haha, jag skrattade x) jag började skratta redan när bebisen i början skrattade :p
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
men bebisen var ju tråkig
#21 kanske det, men jag är glad idag så det går lätt att börja skratta :P
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Ja, jag var då körd snabbt jag. När gubben i gula tröjan drog igång så var jag helkörd!

jag har sett den där massa gånger så jag tycker den är litemlångtråkig nu :P

Jag har sett den flr många gånger, så jag har gsnka lätt att hålla mig för skratt till denna då jag redan vet vad som väntar hehe
Haha jag skrattade så att jag nästan kissade på mig åt den sista tjejen. Hon såg helt chockad ut varje gång hon grymtade till. Helt underbart!
Har sett den så många gånger så det var inte lika kul som första gången, men då garvade jag verkligen när gubben som lät som en åsna kom :)
Puttar upp den här, skratta är alltid kul 
Näst sista tjejen är lite som mig - när något är rikgit kul kommer inte ljudet fram och ingen luft ut och så kan man inte sluta XD
Failade redan på bäbisen xD
Log, men inget skratt. Många av garven var ju bara asläskiga…typ gubben som lät som en åsna o.O
Jag fattar inte riktigt klippet o.O
Och jag tyckte nog mest det var lite obehagligt 
Jag log lite men fick också en obehaglig känsla i magen då många av skratten var så annorlunda att de kändes falska. Falska skratt ger mig rysningar.
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
Jag dog av skratt redan vid bebisen i början.. 
♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥