Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 1393 ggr
Allamej
1

OT - Jag utmanar er

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag utmanar er att se det här klippet utan att skratta… se hela :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Ladyinred
0

det drog i smilgroparna men jag skrattade inte :P

Itchy
0

vi är nu 3 st som skrattar :P

You can't spell Bitchy without Itchy

Absinthe
0

Skrattade inte en enda gång, kan vara för att jag är väldigt tjurig just nu.. =)

chade
0

HAHAH den 3e i gul tröja, ojoj jag kunde verkligen inte hålla mig längre xD

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[GlittriGris]
0

haha skrattar för fullt xD

TienMu
0

OMFG!!!

Sorkland
0

Jag lyckades hålla mig tills den sista tjejen gjorde de näst sista grisljudet, sen va de kört… Jag skulle kunna vara med å skratta å vinna om de vore en tävling mot dessa.

[GlittriGris]
0

i början med bebisen trodde att det skulle vara lätt för skrattande bajs maskiner funkar inte på mej men sen rykte det i läpparna när han mörkhyade skratta :P

CamillaS
0

he he skrattade när gubben i gul randig tröja började skratta. xD

Bim
0

Haha, jag började skratta på en gång! xD

idisen95
0

på den andra börgade jag dra på läpparna haha och sen var det kört

silverorm
0

Mmh, kunde hålla mig tills den sista kvinnan.. hon hade ju ett för galet garv!!Skrattande

[GlittriGris]
0

visa min kompis hon var tjurig innan jag visa den men när andra personen kom storkna hon ;)!

BRAGO
0

Jag lyckades klara mig igenom hela utan att skratta.

[kalelo]
0

Skratta?

…fick snarare ångest av allt det där hysteriska skratten som nästan lät helt konstlade. Inte ens smilegroparna uppåt kom i tankarna, ännu mindre fysiskt.

:(

nagini
0

haha, skrattade inte ^^

har sett den förut så visste vad som skulle komma :P

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Animalen
0

HAHA, Jag började flina redan när jag läste kommentarerna, sen kom gapflabbet vid gubben med randig tröja ^^

Månen frågade mig

- Varför gråter du

Jag svarade:

- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

SweGizmo
0

jag var nog för trumpen av mej så jag skrattade inte, men log lite inombords iaf. hehe

Min blogg: SweGizmo.se

idisen95
0

Hioh hioh haha

MangoMelon
0

Haha, jag skrattade x) jag började skratta redan när bebisen i början skrattade :p

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

idisen95
0

men bebisen var ju tråkig

MangoMelon
0

#21 kanske det, men jag är glad idag så det går lätt att börja skratta :P

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Malin6
0

Ja, jag var då körd snabbt jag. När gubben i gula tröjan drog igång så var jag helkörd!

Sloj-border
0

jag har sett den där massa gånger så jag tycker den är litemlångtråkig nu :P

NeverToLate
0

Jag har sett den flr många gånger, så jag har gsnka lätt att hålla mig för skratt till denna då jag redan vet vad som väntar hehe

[ANNiZO]
0

Haha jag skrattade så att jag nästan kissade på mig åt den sista tjejen. Hon såg helt chockad ut varje gång hon grymtade till. Helt underbart!

Adina
0

Har sett den så många gånger så det var inte lika kul som första gången, men då garvade jag verkligen när gubben som lät som en åsna kom :)

fiffiluren
0

Puttar upp den här, skratta är alltid kul Skrattande

Näst sista tjejen är lite som mig - när något är rikgit kul kommer inte ljudet fram och ingen luft ut och så kan man inte sluta XD

[134643]
0

Failade redan på bäbisen xD

mikeiko
0

Log, men inget skratt. Många av garven var ju bara asläskiga…typ gubben som lät som en åsna o.O

[Alenzi]
0

Jag fattar inte riktigt klippet o.O
Och jag tyckte nog mest det var lite obehagligt Skäms

Miss Lalona
0

Jag log lite men fick också en obehaglig känsla i magen då många av skratten var så annorlunda att de kändes falska. Falska skratt ger mig rysningar.

"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"

mjuhm
0

Jag dog av skratt redan vid bebisen i början.. Tungan ute

♥ Den som sa att lycka inte kunde köpas med pengar, glömde djuren ♥