Råttor iFokus

Råttor

Etikett: off-topic
Läst 383 ggr
Zizza
0

Paniken innan man upptäckte...

Paniken innan man upptäckte att man såg fel..

Shit alltså, trodde att jag hade stoppat in min hane Rubin bland honorna nu i kväll när jag städat klart alla burarna.. helskotta hur hjärtat skenade i väg alltså. Eftersom alla är typ dessutom släkt med honom.. eller ja alla förutom en.

Undrar vad tusan man hade gjort i en sådan situation.. om det faktiskt hade hänt på riktigt. brrr… läskigt!

Har ni också fått panik helt i onödan någon gång när de gäller råttorna??

Mvh. Sanne & Djuren

chiyoo
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja usch kan förstå paniken! Men samtidigt lättnaden när du insett att du tack och lov sett fel!

Jag kommer ihåg paniken jag fick en gång, det gäller dock inte råttorna men mina andra djur. Jag höll på att städa gerbilernas och dvärghamsterns akvarium (de bor inte tillsammans).

Samtidigt hade jag dom i separata små plastlådor som dom fick vara i undertiden. När gerbilernas var färdigstädat släppte jag in dom. Sedan gick jag ut i köket för att fylla på vattenflaskorna. När jag kommer tillbaka speglar sig hamstern på något sätt i gerbilernas akvarium så det såg ut som att hon var inne tillsammans med dom. Kommer ihåg hur jag sprang fram och slet upp glaset i ren panik.

När jag sedan insåg hur fel jag sett började jag istället skratta och bara känna mig dum :)