[Säljes] 3 honor med bur.
Capella
födelsedatum: 9/11-10
färg, teckning o hårlag: ba ir mm rex
kön: Hona
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 8/8
faderns namn, födelsedatum, vikt: okänd
moderns namn, födelsedatum, vikt: Deadly Bite
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Se beskrivning nedan
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Capella är en riktig busråtta nummer ett. Hon är äventyrlig och vet vad hon vill. Hon är enkel att introducera med nya råttor och hon har ett otroligt fint häng. Hon blev omplacerad för några veckor sedan men det gick inte alls - hon 'ballade' ur när hon blev utan sin alfa i gruppen vilket är Jasmine eller Tenten - svårt att se. Därav måste hon följa med dessa två. Hon fungerar jättebra med nya personer.
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: SRS reggad
ort där råttan/råttorna finns: Rättvik, Dalarna
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus):
Om annonsen ska vara låst eller ej: ej låst
Jasmine
födelsedatum:29/10-10
färg, teckning o hårlag: mink ambk slät
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): -
faderns namn, födelsedatum, vikt: Harry Potter
moderns namn, födelsedatum, vikt: Darling
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Se beskrivning nedan.
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Jasmine är en dam som inte vill bli lyft så mycket men hon klättrar själv upp på axeln när hon vill. Hon gillar att gräva i blommor och är allmänt glad och när det blir bråk är hon där och fixar upp det.
Tenten
födelsedatum: 15/10-10
färg, teckning o hårlag: Ag hooded slät
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): okänd
faderns namn, födelsedatum, vikt: okänd
moderns namn, födelsedatum, vikt: okänd
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: se beskrivning nedan
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Tenten är underbar att introducera med andra tjejer. Hon är en dam som verkligen är på språng. Utforskare och äventyrare samt en riktig deghög ibland också.
Dessa tre råttor är helt underbara. Dom vänjer sig snabbt med nya människor och är stresståliga. Dom säljes ilag för att dom fungerar så bra ihop och mår bäst ilag alla tre då dom har varit i samma grupp i över 1 år nu.
Säljes p.g.a långvarig allergi.
Medföljande är : FT-bur med tillbehör, mat, mattor, handdukar m.m.
**Pris: För buren vill jag ha 600kr med tillbehör - ingenting för tjejerna då jag vill att dom kommer till ett bra hem. Transport går att ordna mot bensinkostnad.
**
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
putt..
I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om du lägger upp bilder kanske det lockar mer? Jag har tyvärr inte plats med fler.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Men hoppas det löser sig!
Jag skulle gärna se bild! :D Jag bor också i Dalarna, har två bebistjejer som gärna vill ha fler kompisar :)
Utseendemässigt ser de ju helt underbara ut! Skulle det vara möjligt att komma och kika på dem? :)
Absolut :) Bara säga vilken dag och tid så jag har tid att städa lite före xD Mitt hus är just nu ett bombnedslag hehe.
Du kan väl skicka ett pm och berätta lite om dig? :)
-Albert Einstein
Otroligt fina! :) Hade varit lockande om jag nu inte redan haft 8st råttor
Mvh. Sanne & Djuren
Ja dom är riktigt fina allihopa =) Och härliga med nya människor, stresståliga och nyfikna =)
-Albert Einstein