- 3 råttor inom ett dygn

Usch inte kul.. Känner igen känslan! Beklagar :(
Qui dormit, non peccat

Beklagar! :(
Tack <3
Skruttgummorna
Beklagar, det är fruktansvärt att mista sina små vänner
Beklagar verkligen! Det skulle bli en hel bur tom här hemma om det hände mig. Vill knappt tänka tanken.. :(
Vila i frid sötbollar!
Beklagar :( Jag kommer själv att inom en snar framtid vara med om samma sak, och jag mår så himla dåligt över det redan nu. Du får tänka att de alltid kommer finnas med dig ändå, även om det känns väldigt tomt just nu.

beklagar verkligen :(
jag vet hur det smärtar när alla försvinner på en och samma gång
(har förlorat 4 råttor under 2 månader här hemma)
You can't spell Bitchy without Itchy
Tack alla <3
Det känns så bra att andra råttmänniskor verkligen förstår hur man känner. Vanligt folk har ju en tendens att förminska just ens känslor för råttor bara för att de själva inte förstår sig på dem.

Jo folk har en förmåga att sätta sorg i förhållande till storlek på djuret eller för att de inte förstår dem. Jag kan tex inte förstå hur man kan sörja en hund, men å andra sidan skulle jag aldrig tala om för någon vad jag tycker om de skulle ha förlorat en vovve. Någon hyfs och vett måste man ju visa anser jag.
Qui dormit, non peccat
Beklagar verkligen! Fick själv ta bort många inom loppet av ganska kort tid, det är hemskt.
Jag är så glad att jag har förstående människor runt om mig. Min mamma tycker verkligen inte om råttorna, hon är rädd för dem. Men när jag var tvungen att ta bort någon och själv var ledsen så grät hon med. Min underbara mamma.
Usch vad hemskt, allt på en gång. :( Styrkekram!
beklagar verkligen.. så hemskt
kram!
Usch, vad tråkigt :( Beklagar verkligen.
Styrkekramar!
Man får försöka att inte sörja förmycket över att de lämnat än utan glädjas över den tid man får ha dem nära. Väldigt söta. KRAM
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
Beklagar :(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Beklagar! :/ blir bara förkrossad av att tänka tanken att min Shino kan gå bort vilken månad som helst, han har blivit så trött å sliten.
3st på samma dygn dessutom, hur uthärdar du det? :/
Om det ens nu går.., skulle aldrig kunna föreställa mig en sådan sorg, är så svag för när djur går bort. Enda anledningen till att jag egentligen inte borde ha råttor.. :( (eller djur över huvud taget)
Mvh. Sanne & Djuren
Nej men usch. Alla dessa på en gång också, som om inte en hade räckt.. :( Beklagar verkligen.
Å fy sjutton. Beklagar. :(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Beklagar verkligen :(
Beklagar verkligen din stora förlust 
Tack alla <3
Jag tycker det var jobbigare med Hilfie som dog av ålder, även om jag är otroligt tacksam över att hon fick dö hemma i lugn och ro bland sina burkamrater. Men att hitta dem kalla och stela, det får verkligen ens hjärta att gå sönder.
Vad gäller avlivning känner jag mer skuld, och saknad förstås. Men då är man förberedd på ett annat sätt, och vet att det egentligen är för deras bästa. Men likväl känner man sig som ondskefull och tycker sig inte ha rätt att bestämma över liv och död.
fy <3 det är så hemskt *styrkekram*
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Beklagar :( <3
Jättetråkigt.
Jag hade en period då det kändes som att råttorna bara dog, en efter en… så jag slutade ha råttor i nästan tio år. Det blev för mycket. Vet precis hur det känns.
Beklagar
Uscha… Beklagar. :(