Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 678 ggr
[zombina]
0

Hur ser er bur ut?

Det är bland det roligaste jag vet att pyssla och planera med burbygge osv.

Skulle vara jättetrevligt att se era burar till råttorna och hur ni inrett, material osv:)

Har ingen bild på denna dator på vår bur men den ligger uppe i andra trådar på forumet!

Izziegirl
0

Har heller ingen bild på buren i denna datorn…men det kommer väl.

Buren är 100*75*50 och innehåller (just nu) grenar från päronträdet, 3 glassbyttor som hänger lite utspritt, toa-låda, en stor upp-och-nedvänd lerkruka, sittbräda med stege, klätter-rep, häng-matta, badkar….och självklart matskålar och vattenflaska.

I botten på glassbyttorna ligger ihopvikt "torky-papper"…vilka byts ut efterhand som det blir nerkissat!

Mina tre tjejer trivs väldigt bra och älskar när det "möbleras om" och nya saker tillkommer…och visst är det jätte-kul att fixa i buren!!! Skrattande

[zombina]
0

Det där med badkar i buren har jag aldrig tänkt på:D Har också en hörntoalett i buren men råttorna har börjat slarva som tusan med att använda den. De använder den delvis;) Såå lata!

Och ja, möblera om är jätteroligt! Råttorna uppskattar ju det så mycket:D Kul att göra deras lilla slott roligare och roligare.

Ratlings
0

Finns massor trådar bara man söker!

Gammla tråd

Gammal tråd 2

Den jag tror är aktuell?

// Lise
When nothing goes right, go left!

[Nooway]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var på ikea idag och handlade lite åt mina små, så de har alldeles nystädat och nyinrett nu! Glada blev de, när det fanns en massa nytt att undersöka :D