Piss off eller Urine off?
Någon som vet ifall detta omtalade medel fungerar bra att använda när man rengör buren?
Vad jag förstått är att djur iallafall inte ska ta skada av det medlet men tänker mer om det faktiskt tar bort lukt
Visst att råttor ska få lukta lite, det är ju deras doft.
Men det blir ganska extremt med tre hanar som är för slöa för att kissa på rätt ställe 90% av alla toabehov.
Så vad har ni tyckt?
Jag använder piss off när jag "småstädar" buren (när jag storstädar så plockar jag helt enkelt ut allt och använder amways trevliga ekologiska diskmedel haha).
Men till exempel på översta hyllan där de gärna hänger och jag har satt in en sputnik så kan det bli extremt nerkissat. Då byter jag tidningspapper där (har tidningspapper både över hyllplanet och i sputniken) och sprejar på piss off som jag sedan torkar bort med en fuktig trasa. Och så in med nytt tidningspapper!
Måste säga att jag tycker att det fungerar väldigt bra. Piss off luktar i olika "smaker" men det luktar inte så starkt vilket jag gillar (vill ju mest ha bort kiss-stanken liksom haha). Och som du säger så är det inte giftigt för råttorna heller. (vi använder det på jobbet (är hundfrisör) på bordet mellan trimmningar med och det fungerar jättebra vilket är mycket varför jag beställde hem det också haha)
Så ja, åtminstone jag är nöjd med det (:
Piss off. Lätt. Skapar man en produkt med ett sådant namn så förtjänar man att få bra försäljningssiffror! xD
Eukalyptus eller Lavendel luktar gott tycker jag, och är himla bra om råttisarna lämnat efter sig små äventyr i soffan eller sängen.
HAQHAHAH lämnat små äventyr<3
På tal om små äventyr i soffan.
Så alltså, det här medlet sprayar man på tyget och sedan torkar av?
Och sedan är det klart?
För i sådana fall undrar jag lite varför jag inte har skaffat det tidigare o.O
#4 Jag låter det torka in, det ska ju liksom in i fläckarna och jobba, plus att den liksom bara sprayar en fin "mist", så det torkar rätt snabbt in :) Jag tror att det funkar allmänt bra för uppfräschning av tygmöbler också, tänker på svett till exempel!
Jag tror jag kommer älska piss off! Hoppas djuraffären har olika luktisar :D Eller kan man köpa det anywhere? BUT WHEEERE? (peter griffin ).
Känner på mig att det blir roligare att ta hem folk utan att man måste ursäkta lukten. För oavsett hur jag städar så stinker det förjävligt efter bara någon dag. Hanar<3
Men man behöver inte tvätta rent tyget senare? :)
#7 Nope :)
Awesome!