Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 832 ggr
[lucke]
0

Ingen vanlig morsa...

Jag är ju en rätt stor konsument av barnmat åt rådisarna, vilket har resulterat  i mycket utskick och erbjudanden på babytema från Ica och Konsum. Det är rabatt på barmat mest men idag kom ett erbjudande om blöjorTungan ute- de skulle bara veta vilka "bebisar" jag har hemmaSkrattande.

OttoIsTheShit
0

haha ungefär som när jag köpte barnmat första gången på ica här hemma (ungefär ett ställe där dom flesta känner varandra, lr ja var det innan) jag va bara tvungen å säga till henne att jag inte hade barn utan råttor xD haha

Men så små blöjor dom hade behövt xD

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

[lucke]
0

Ja, är man ung kanske man känner att man måste förklara sig… Jo, mini-blöjor skulle vara himla bra på mina pinktjejerSkrattande

OttoIsTheShit
0

haha :D  å ett litet hål för svansen xD usch stackarna

Maybe it's not too late

[lucke]
0

Vilken synTungan ute

Itchy
0

när jag fick min första nakenråtta så var jag tvungen att åka & köpa babyolja på willys, och självklart så träffar man på en gammal klasskamrat där som ler & frågar hur gammal min är >_<

en annan gång när ja varit lat & köpt bebismat har jag träffat på gamla lärare som genast börjar fråga om det är en flicka eller pojke jagfått, varav jag muttrar antalet flickor & antalet pojkar jag har, & avslutade med, av arten rattus norvegicus domesticus

You can't spell Bitchy without Itchy

OttoIsTheShit
0

#5 hahaha hade vart hur kul som helst om du bara sagt hur många pojkar och flickor å sen gått xD stoor familj

Maybe it's not too late

mikeiko
0

Haha, blöjor som hängmattor kanske skulle vara nåt? xD

[lucke]
0

#5 Skrattande

#7 Vad det skulle se ut- mina är mästare på att gnaga sönder mjuka sakerTungan ute

[Ratass]
0

#7 hade ju vart rätt awesome med det faktiskt :P nått som suger åt sig då alla mina är sängvätare XD

Stephanie
0

#7 Det hade ju varit rätt smart ju! Skrattande Det ska ju suga upp bra!

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Jespersen
0

När jag köpte barnmat ofta så frågade tjejen i kassan tillslut om jag hade några barn, för hon hade aldrig sett att jag hade något med mig.. :P

OT: Jag köpte Bernard och Bianca på Rusta häromdagen, och tjejen i kassan när jag skulle betala den:
- Har du ett eller två barn? 
- Ehm, jag har inga barn alls..
- Nähe.. ehm.. men jag skickar med sagostunden i alla fall!

Hon började prata om att det kunde vara en känslig fråga och sånt.. :P Jag har alltid älskat Disney! Är 24 år gammal nu och kollar fortfarande på mycket tecknat.

En CD där Pernilla Walgren läser sagor kunde jag ju dock klarat mig utan.

[lucke]
0

Oj- jag är betydligt äldre än du och älskar fortfarande sagor i olika former. För att inte tala om Mumin-gänget. Sorgligt med människor som bara lever efter normer, att alla ska vara på ett visst sätt och att man inte kan gilla barnsligheter fast man är vuxen.Glad

Varghund88
0

#11 Pffft XD Jag har nästan alla disneyfilmer på DVD! I alla fall från klassiker-serien (saknar väl tre av vad är det nu? 50? XD)

Barnfilmer is da shit! *brett leende*