Mysigaste råttstunden ?
Vilken är den mysigaste/roligaste stunden du haft tillsammans med en råtta!? :)
Kom o tänka på det idag, för det allra roligaste hände mig idag.. :P Jag stod i duschen å min ena råtta var lös i lägenheten som hon brukar, då kommer hon in till mig och står glatt med mig i duschen o blir dyngsur såklart. Stänger av vattnet emellanåt eftersom jag får kallvatten annars, då ställer hon sig o väntar utanför duschdraperiet, och när jag sedan drar på vattnet igen så springer hon in igen o står på två ben å får vattenstrålarna rätt över sig ^^ Hon tyckte det var hur härligt som helst :D När jag sedan gick ur duschen å ställde mig vid badrumsskåpet, klättrar hon genast upp på mig ^^ Till saken hör att hon Hatar när jag tvättar henne i handfatet, då skriker hon. Men det här var jätteroligt! Har ni duschat med en råtta nångång? ^^ Kändes ganska mysko faktiskt, men bra, hon blev ren om svansen ^^
ohh guud så gulligt tyvärr så har vi ingen dusch i våran lägenhet utan, vi har badkar med dusch..
och dessutom kan jag inte ha mina killar lösa i lägenheten eftersom vi har tre katter som går runt lösa här så det går inte jag brukar låta dom springa på bordet och diskbänken och ibland har jag dom på golvet i badrummet.
Det skulle vara jätte kul om man kunde ha dom lösa i hela lägenheten men då skulle katterna säkert föredra att leka med dom istället för sina leksaks möss :P ^^
Jag glömmer aldrig när Ichi somnade mellan mina anklar. Sov som en tuttignuttig pälsboll och spred så mycket värme att jag höll på att få slag; men ni vet hur det är: det går inte att röra på sig när någon man älskar ligger på en.
Jag har inga mysråttor, så det är en unik erfarenhet för mig att de ska sova hos mig annat än i en tröja. Mysigaste stunden absolut!

Jag har dushat med mina pojkar några gånger.
Dom anser att det är inte riktigt lika hemskt som det är i handfatet för nu blir mamma oxå blöt..Men det är så rackarns skoj för de! :-p
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
#2, förstår vad du menar, mina e inte heller några mysråttor, så så fort nån av dom ligger still å kelar blir jag salig :)
#3, näe det verkade ju vara så ;D såg så himla kul ut iaf, hon får gärna följa med fler gånger =) Hon blev ju ren också, hade ändå tänkt tvätta henne nu i dagarna ^^
vi brukar sätta råttorna på axeln och ducsha med råttorna! De är så där uppskattat men de får inte panik, sitter mest och ser ynkliga ut!
Oj, rivs inte det ? ^^
nej inte nämvärt! råttorna sitter ju stilla, så..