Transport hjälp sökes!
Hejsan!
Jag har en råtta i stlhm som vill hem till mig. Så nu undrar jag om de finns någon som ska ner till GBG, halmstad eller skåne eller liknade som kan ta med min lilla brud? Naturligtvis för en peng.
Hör av er till mig om ni vill eller vet någon.
puss och kram
Du skulle frågat för en vecka sedan :( Det slutade med att jag själv hämtade min lilla tjej, åkte tåg med henne ner till Skåne. Lycka till!
ååh :/ jag skrev dock bara i rif om 10:e sept borde ha döpt tråden till något annat. aja hoppas någon vill
Puttar för min lilla brud!
Min kille skall åka tåg från stockholm till Göteborg på tisdag kväll (20e). Han har dock inte möjlighet att åka runt och leta efter råttan men om råttan kan bli levererad till tågcentralen så kan han tänka sig att åka andra klass och ta med den :)
Om detta låter intressant så kan du skicka ett PM till mig så kan vi diskutera detaljer.
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
Tyvärr blev det ändrade planer på min pojkväns jobb så han kan inte längre ta med råttorna. Hoppas att du hittar någon annan! :)
"Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift. That´s why you call it a present"
De gör inget, jag hittade en flicka i gbg som jag hämtade idag. En lite fin siames.
TRÅDEN KAN LÅSAS :)
kram