5 veckor utan råttor!
Jag ska praktisera 5 veckor!!!!!! på Järvzoo och måste lämna råttorna hemma hos pojkvännen. dock flera veckor kvar innan jag åker…. :-)
Aaaah vad jag kommer sakna dem! Herregud de e ju över en månad </3
Har ni varit utan era råttor någon längre tid?

// Fawo (;
Bara 5 dagar men ush det är inget jag tycker om xD är alltid orolig när någon annan tar hand om dem xD
//Forgetful
1½ veckja.. rena tortyren T_T
bara 2 veckor men kändes som en evighet :(
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

2 veckor. ALDRIG igen!
Delvis även för att min pappa skulle släppa ut dom en dag och han lyckades inte fånga in dom.. Gissa om jag hade ett gäng halvvilda råttor när jag kom hem? -.-
Var själv utan mina 5v i våras, du överlever men var beredd på abstinenser..
Uh. Ja kommer nog kosta på mig att åka hem under en helg. Annars kommer jag nog bli galen :- D
Det är ju "bara" 40 mil bort :-)
// Fawo (;
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har aldrig varit utan mina råttor mer än max 4 dagar.
Tar oftast med mig dem dit jag far :)
De är ju mina "småbebsiar" ju <3
Förstår inte hur du ska klara utav att vara utan dem så länge, skulle då aldrig jag göra :/ .. jobbigt!
Mvh. Sanne & Djuren
Jag får ju tyvärr inte ta med dem. Annars hade jag gjort det 
Skolan tar inte hänsyn till familj eller djur. Man måste åka, och klart jag verkligen vill åka! Ska bli så kul. Men skulle varit ännu roligare om jag fått ha med råttorna.
// Fawo (;
Okej, vad trist!
Själv gick jag på en naturbruksskola och hade den lyxen att vi fick ha djur i elevhemmen :) Otroligt mysigt måste jag säga!
Mvh. Sanne & Djuren
#9 Lyxigt ja! :)
Jag går på en naturbruks-skola jag med, men vi får icke ha djur i elevboendet… Dumt nog.
Så ja, jag är ifrån mina små 5 dagar varje vecka. Det är inte kul :(
Men jag vet att mina kära mor tar väl hand om dem 
Den enda reglen var att man max fick ha 2st djur.. dock hade jag 2 marsvin och en kanin just då ;P Haha! Spela roll liksom, ingen går in å räknar dem.
Mvh. Sanne & Djuren
#11 Haha precis, ofta dem räknar ;P
Men nu ska jag äntligen få bo hemma så nu har jag mina hjärtan nära varje dag :)
har vart utan mina i 4 veckorn nu, och måste vänta 3 till.. har flyttat 50 mil och dom bor fortfarande hemma hos mamma och pappa. så jag förstår hur det känns! Sjukt jobbigt haha :(
Små stjärnor lyser också i mörkret.
Mina råttor bor hos min mamma, och jag bor halvtid hos min pappa. Har sällan möjlighet att ta mig till mamma när jag bor hos pappa, så jag träffar mina i två veckor, och är sedan utan dem i 2 veckor :(

Äh de där är ju inte så långt bort, pendlar den sträckan minst en gång i månaden! Kommer från Ljusdal som ligger 1½ mil från Järvsö.
Inga problem att åka heller, ta en sista minuten biljett så kommer du lätt till sthlm på en hundring!
Qui dormit, non peccat
3 månader… Inte roligt!