Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 833 ggr
Zolah
0

[OT] Yes, då är jag punkare

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Enligt den här filmen så är jag punkare , jag skrattade gott ^^

kolla också så många tummen ner den fått xD

Anibaz
0

Vilken körd kärring. Seriöst, snacka om att ha noll koll. "That's punk for girls" "That's sooo punkish". Nej fy bubblan Skrikandes

Zolah
0

Jag tycker det är pinsamt, punk är ju ett sätt att shocka. och tror det mest punkiga på hela bruden är handsken :P

skulle kalla det mer 'soft goth/rock' stil, typ myskläder hemma xD

Anibaz
0

Ja och halsbandet? Whaat? Ser ut som något en högfärdig grevinna skulle ha på sig för hundratals år sedan på någon herrgård.

Nej, hon kan då ingenting om dem alternativa stilarna, annat än namnet på dem då.

Zolah
0

Haha ja xD fast skulle inte säga nej till den om jag skulle få en :3

mhm, pinsamt xD

[Emma--]
0

Ehm. När jag tänker punk så brukar färger främst i håret kanske inte vara så ovanligt. Typ en knallgrön tuppkam.

Det känns inte som att något där var typiskt punk :P hellre mot rockhållet som du skrev i #2 :P

mikeiko
0

#5 När du tänker "pung"!? Med knallgrönt hår på…liten tuppkam…ehehehehehehehehheheee

*avlider av skratt* XDDDDD

[aammE]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Och är du "rockare" så är enda skillnaden att du har en roosa scarf på huvudet :)

[Emma--]
0

#6 HAHA dumma ipad. Ändrade så jag inte riskerar att döda fler ;P

[Ratass]
0

JAg tänker inte ens kommentera videorna.. de är lika idiotiska om inte mer, än "rått experten"

[Emma--]
0

#7 det måste ju vara nå skämt :P kan man tycka

LindaBlue
0

Jag är själv gothare, och brukar, tja, kanske inte ofta, men inte helt sällan heller få höra att jag är "punkare", jag brukar välja att se det som om det är stackars mindre insatta tråkiga Svensson- människor som säger så. En gång fick jag faktiskt en fråga på jobbet av en äldre stamkund om vad min stil hette osv, så jag skrev ut en lång beskrivning av "goth" från nätet och gav honom nästa gång han kom, han tyckte det var jätteintressant. Så kanske man skulle göra… Alltid ha med sig färdigtryckta lappar med "FAQ goth och alternativstilar", och sätta i händerna på folk…

Otaku
0

HAhahahahahaha nej men gud! Är hon seriös?! XD

#11 Själv brukar jag klä mig i Sweet Lolita ibland, då brukar folk fråga mig också! :D Men det är ganska roligt :3

Mvh Vinetta

Fridborg
0

Två ord: LOL och SUCK

Zolah
0

#11 lol, dock tror jag inte det hjälper självutnämnda mode gurus

mikeiko
0

Haha åh, jag gillar inte alls att bli instoppad i ett fack…ofta att man BARA är en sak menar jag, utan man blandar ju hejvilt det man gillar.

Jag har kallats punkare, emo, gotare…mm mm. vilket jag själv aldrig skulle kalla mig.

Men om jag skulle beskriva min "stil" så blir det i så fall något i stil med…err…"indie-street-goth-lolita-med en bakgrund av britpop, synth och punk" xD

Liksom ja, vissa dagar är det lolitastass eller helsvart, medan de flesta dagar är det hoodie, denimkjol och skatepjuck som gäller :)

[Sara FE]
0

"Du gillar inte det här videoklippet. Tack för din feedback!"

Lilith
0

Jag har också blivit kallad punk, emo, goth :P
Sedan var det j-poppare någon gång och säkert något mer. Det beror lite på hårfärg och om jag har kjol eller byxor.

Jag kan väl känna att tittar man på de där klippen och faktiskt tar åt sig av modetipsen hon ger, så är man troligtvis varken punk eller hårdrockare/rocktjej…

mikeiko
0

#17 Hah, j-poppare!? Folk brukar ju inte ens känna till att det finns o.O

Jag tycker att vi alla ingår en pakt och klär ut oss till läskiga kvinnan i fula pälsvästen på Halloween! xD

Lilith
0

Det var lite mer av en: "Men, är du en sån där… J-poppare?"
Och jag förstod inte vad han pratade om xD

Rekommenderar en fuskpäls för djuren skull, men i övrigt. Lätt på.
Jag har en vän som har en blond peruk i liknande längd, och en vit tröja är inte svårt att hitta.
Frågan är bara vad hon har på benen, kjol eller jeans. Jag skulle gissa på ett par jeans.

mikeiko
0

"anything normal people wouldn't do"

Jag kräktes just lite i munnen. Sjukt roligt också att modellen ser helt förstoppad ut.

Sitter nu och lulzar över youtubekommentarerna.

"Hey lady, don't quit your day job….oh wait…maybe you should. stupid bitch that is how you dressed the punk chick, but with a bandanna. Rule number one, don't take dressing advice from a yuppie. rule number two never listen to some fashion bitch wearing a caveman vest. duh!!!!"

<3