(K)2 gosiga hanar!
JAG ÄR SÅ JÄVLA LYCKLIG!
Jag fick lägenheten och ska köpa bur på lördag, så nu söker jag 2 gosehanar!
Det jag söker är pojkar med otroligt bra temprament, det kanske låter lite krasst, men jag e relativt ny med råttor och har inte kunskapen att ta hand om en "problemråtta" som bits. Förut hade jag min pojkvän till hjälp när vår nya bets och höll på, men jag vill börja på egen kula och saknar pojkar!
Jag har ingen bil så det är begränsat hur jag kan fixa med transport, men om det går att lösa så spelar det inte så stor roll vart mina änglar kommer ifrån, så länge vi trivs!
Det jag söker är siameser/blåbär, det är inget krav men meriterande. Dumbo, slätörad, rex eller släthårig spelar ingen roll, det viktigaste är tempramentet!
Jag har inte bråttom med att skaffa någon heller eftersom jag måste renovera endel i nya lyan så jag väntar hellre på "de rätta!"
MVH Fridborg
Å vad roligt, grattis till lägenheten! Vet själv hur det kändes när man fick lägenhet och möjlighet att skaffa råttor. Att välja och vraka bland söta råttor - underbart. :) Lycka till i letandet!
GRATTIS! :D
Tack både #1 och #2! :D
ÅH! Glömde skriva att de kommer få det himla fint på sommaren, har en uteplats med ett träd de kommer få klättra i <3
Grattis!
Jag har precis själv flyttat till större lägenhet och kunde äntligen skaffa råttor som jag velat ha ända sedan jag var 10-11 år haha.
Har mina första pojkar hemma nu, från Shannaras uppfödning. Helt underbara. *ler*
Kan helt klart säga att du kan se fram emot att få hem dina egna (;