2 Hanar behöver ett hem :)
födelsedatum: Vet inte riktigt för båda kommer från zoo - affär men den ena är 2 + 1/2 månader gammal och den andra är 9 veckor gammal
färg, teckning o hårlag 1 = Agouti hooded slät . Den andra är Dumbo vit albino som är nu 9 veckor
kön: hanar
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): Bromma Zoo
faderns namn, födelsedatum, vikt : vet ej
moderns namn, födelsedatum, vikt: vet ej
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning:
Kan inte ha kvar pågrund av flytta till en annan lägenhet inom en månad då jag inte kan ha kvar dom ( ingen plats)
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: snälla är båda två råttorna. Den som är Agouti hooded slät (tyson) är snäll och har lärt sig att aldrig bita på fingrar eller människor då är jag 200% säker på att han inte gör det. Dock har inte jag hunnit eller haft tid att lära dom tricks men det borde inte vara så svårt.
Den andra som är vit dumbo har inga namn ännu pågrund av att jag inte haft tid att lära den namn men lill killen har iallafall lärt sig att aldrig biter på människor. Men behöver att den nya ägaren lägga tid på att tämja den och gör att den känner sig trygg bland människor.
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: Nej dom är inte vad jag vet om inte Zoo-butikerna gjort det själva. 100kr styck men om det är bra ägare då vill jag inte ha några pengar alls.
ort där råttan/råttorna finns : Hagsätra - gröna linjen i Stockholm
telnr, epost och alternativa kontaktsätt (inte bara PM här på iFokus)
Ni kan alltid nå mig på Telefon nr : 0739473060Om annonsen ska vara låst eller ej:
Annonsen ska inte vara låst.
Vit dumbo.
Sorry jag är helt okunnig när det kommer till vad färg + teckningar heter på dom.
Men ja den är en vit dumbo råtta om inte jag är färgblind :)
Åhh vit/albino dumbo! :o Om du råkar ha vägarna förbi Växjö så vill jag gärna ha ena pojken (a)
#2 Det skulle vara ett hjärta bakom :) va elakt det lät nu
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Om du har vägarna förbi örebro behöver min ensamma råtta en vän eller två! Hans bror gick precis bort, så jag söker en eller två lite yngre råttor att introducera till honom. hur ser det ut med bur??