Råttor iFokus

Råttor

Etikettpyssel-leksaker
Läst 706 ggr
Kashii
0

Leksaker ute i rummet?

Någon som har tips på roliga klättergrejer och andra leksaker åt råttor? Har en massa stolar och lagt tidningar i ett hörn i vardagsrummet, och brukar ta ut lådor o ställa lite här o var, men har funderat om man ska försöka få tag i eller göra något annat. Har funderat på sånt där kattorn.

Tacksam för tips ^_^

Fawo
0

Mindre o billiga kattklätterställningar (som du skrev) :-) De e skoj!

Sedan kul med lådor fulla av filtar eller ngt sådant :)

Lägger också ut massor av deras hus (sputnikar osv) o en massa rör så det blir roligare att röra sig över rummet :-)

// Fawo (;

Kashii
0

#1 : Jag testade med en kartong efter engångshandskar och fyllde den med rivet tidningspapper men den brydde dem sig inte om >___>  Sputniks har ja inte XD köpte en typ…heter den Igloo? och korgar från jysk/ikea och cambridgelådor etc. Men det är super om grejerna är lätta att plocka undan eller ställa i ngt hörn när tjejerna sprungit in i buren igen X)

Jespersen
0

Jag hade en kasse (en såndär stor i plast men tryck på, som man kan köpa på tex. Lagerhouse eller rusta) med alla råttornas grejer i, den var fruktansvärt poppis. Nu har jag bytt ut grejerna mot toarullar, tidningar, kartonger osv, och dom älskar den fortfarande :)

Så ställ in kassen med pappersinsamlingen ;) Annars har jag lite rör och så, men det är ju redan skrivet :)