Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 463 ggr
Råttis
0

Transport ifokus

Hur hittar jag dit?

Mina föräldrars bil har gått sönder så dom kan inte hjälpa mig att få hem mina bebisråttor från Rottne till Fågelfors, och min svågers bil är det körförbud på just nu. Själv har jag inget eget körkort. Lutar åt att ta bussen, men då jag har problem med social fobi och panikångest så är jag rädd för att det kan hända att jag hoppar av halvvägs om jag skulle råka ut för en attack.

Nu låter det som att jag bra är negativ och gnäller på allt. Vill ju få hem mina små snuttebäsar snart så antingen se om jag har tur att få hjälp ifrån transport iFokus eller fixa medicin mot panikångest.

Kassy
0

Djurtransport.ifokus.se :)

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com

Råttis
0

Hittade nu djurtransport :)

Råttis
0

tack så mycket Kassy :)

Kassy
0

# 3 Varsegod, kan egentligen ingenting om råttor utan är kanin och hästtjej som bara såg överskriften i "senaste inlägg" ;)

Men lycka till med bebisråttorna ändå :D

Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.

Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.

För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com